vesleengen Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 (endret) hei! har en laptop med vista sp1 som jeg har satt passord på. problemet er bare det at jeg ønsker ikke passord i det jeg skrur på maskina, bare når jeg selv velger å låse den. er veldig irriterende å måtte sitte å se på booten for å taste passord når jeg skrur den på for at jeg skal slippe å vente på at alt skal lastes... noen som har en rask løsning på problemet mitt? Endret 19. mars 2009 av vesleengen Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Gå til kjør, skriv "netplwiz". Merk kontoen du vil fjerne boot-passord på og velg bort "Users must enter a user name and passord to use this computer". Trykk OK, og deretter må du skrive inn passordet. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 evt, last ned http://download.microsoft.com/download/f/c...wertoySetup.exe Installer det. Start det opp fra startmenyen. Gå til logon i menyfanene, velg autologon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå