S-r-ex Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 (endret) Men hvordan avgjøres det hvem sang som blir TG sangen? Er det avstemning på TG, eller er det en komite som bestemmer? Dette avgjøres ved hvilken sang som har gått hele salen mest på nervene, altså den som har blitt spilt mest over anleggene folk har med seg. Som for to år siden kan jeg gjette meg at folk var drittlei Boten Anna når TG var over. Endret 7. april 2009 av S-r-ex Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 (endret) Det må bli Åge Aleksandersen - Hold Kjeft Spis Is fra meg som måtte reise hele veien fra Planet Trøndelag. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Kæm har vorri liten, sotti i et baksæte skrekki i sætt i en ferielasta bil? Trøng itj værra liten for å få ein porsjon viten, om tur’n te sommerns ferieparadis Vi ligg så godt i køa, fra Hammerfest te Røa. Skjer glade, sinte, svette feriefjæs. Det e fire tonn på taket, og ingen vei tebake Drar vi sammen, mil ætter mil. Hold kjæft, spis is! Ta litt popcorn, meire is. Hold kjæft, drekk brus! Meire potetgull og brus. Vi har kjørt i femti mil, har itj tida te å kvil. Vess dokk sloss nå meire no, får dokk juling bægge to. Tyskera og danska skape vanske. Hælvetes svænska som trur dæm eie vei'n. Langhåra haikera som snylte på bileier. Vi skollja hadd E6 alein. Vi ligg så godt i køa, fra Hammerfest te Røa. Skjer glade, sinte, svette feriefjæs. Det e fire tonn på taket, og ingen vei tebake Drar vi sammen, mil ætter mil. Hold kjæft, spis is! Ta litt popcorn, meire is. Hold kjæft, drekk brus! Meire potetgull og brus. Vi har kjørt i femti mil, har itj tida te å kvil. Vess dokk sloss nå meire no, får dokk juling bægge to. Kanskje ikke relevant for de fleste, men jeg legger den til uansett. Endret 10. april 2009 av Frohman Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Infinity -.- banner høyt hver gang jeg hører den Lenke til kommentar
GS Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 (endret) Endret 11. april 2009 av GS Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Queen - Another one Bites the Dust (ref. årets tema og historien bak) Lenke til kommentar
olavgb Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Blir/ble det noe "The Gathering 2009 Greatest Hits" album/mappe eller? Mvh Olav B, G Lenke til kommentar
DagCh Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Hm.. Nå som TG er over burde vel sangen ha blitt kåret? Hvem ble det btw Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Jeg stemmer for attentiongrabberen laget for TG av lugOOber. Den er faen meg dritfet <3 Lenke til kommentar
anono1123 Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 (endret) Martine... Skulle foreslå akkurat den samme, den er helt /råfet!! Youtube link Endret 14. april 2009 av -Martin- Lenke til kommentar
Superslask Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Slagsmålsklubben - sponsored by destiny Virkelig ingen som fikk med seg at NOC spilte denne en gang i timen? Lenke til kommentar
Grix Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Noen som vet når HQ versjon av attentiongrabber kommer ut? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Noen som vet når HQ versjon av attentiongrabber kommer ut? Link. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Nice Jeg lurte på hva sangen het når jeg hørte den første gang, dritfet sang Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Attentiongrabber er årets sang, den ble til og med requesta på dchubbene! Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Jau, me liek it. Tror jeg også requestet den. Lenke til kommentar
aGal Skrevet 14. april 2009 Forfatter Del Skrevet 14. april 2009 For min del ble "Angerfist - Spook" årets låt Gikk hardt for seg når jeg spilte den Lenke til kommentar
Sessipn Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Hva med Lazy Town - You are a pirate? Den ble spilt endel ganger, og med tanke på artikkelen i VG om piratskipet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå