aGal Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Hei, tenkte at siden det ikke finnes en sån tråd kan jo jeg lage den bare for morroskyld. Kan jo hende folk er så heldige å finner en låt de liker her også! Hvilken låt mener DU at burde bli årets TG låt? Jeg mener "Röyksopp - Happy Up Here" burde bli årets låt. Lenke til kommentar
Grix Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 De fleste mener valve - still alive, siden TG nesten ble lagt ned pga moms. Men jeg synes den sangen er drit, så jeg håper det blir en annen Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 (endret) Lesley Gore - Sunshine, Lollipops & Rainbows Edit: Ikke at den har noe med TG å gjøre... Endret 19. mars 2009 av Breidablik Lenke til kommentar
Petter Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Sier bare for de som sitter på ICE siden.. Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Superslask Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Anita Hegerland - Trollkarlen Lurifix Lenke til kommentar
slett meg! Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Hva? (jeg heter Arne ) Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 (endret) ZUN - Solar Sect of Mystic Wisdom ~ Nuclear Fusion (Utsuho Reiuji's theme) Hvordan kan man ikke like en radioaktiv kråke-loli fra helvete? EDIT: Egentlig er svaret opplagt! Se filmen hos Youtube Endret 20. mars 2009 av S-r-ex Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Tema er Fire & Ice? Da sier det seg selv at Pat Benatars "Fire & Ice" passer som hånd i hanske, fot i hose osv. for årets TG Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
pwned Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Eeeeller DJ Tiesto - fire and ice? Lenke til kommentar
DagCh Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Jeg mener "Röyksopp - Happy Up Here". Sangen må vel ikke ha noe med temaet å gjøre? Lenke til kommentar
pwned Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Den er så gammel =/ altså.. originalen er gammel. Lenke til kommentar
aGal Skrevet 31. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2009 Jeg mener "Röyksopp - Happy Up Here". Sangen må vel ikke ha noe med temaet å gjøre? Trenger jo ikke ha noe med temaet å gjøre. Men "Happy Up Here" er jo noen passene ord for TG da! Lenke til kommentar
rosegg Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 jeg mener dette burde ble The gathering 2009 sangen Discotronic - Tricky Disco Lenke til kommentar
DagCh Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Hehe, er mange meninger ja Men hvordan avgjøres det hvem sang som blir TG sangen? Er det avstemning på TG, eller er det en komite som bestemmer? Lenke til kommentar
Onkel Jon Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Turboknapp med Støvsuge, så klart. Evt. 2009-versjonen. Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
The_Lozer Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Finnes ikke tvil om hvilken låt som skal være TG låta 2009 JIZZ IN MY PANTS Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 The Chemical Brothers - Galvanize Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Finnes ikke tvil om hvilken låt som skal være TG låta 2009 JIZZ IN MY PANTS Uæh. ...men den hadde jo vært veldig passende Forøvrig kommer alltid bananaphone til å ha en helt spesiell plass i mitt TG-hjerte. Random video: name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>"> name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå