Culsir Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 (endret) Hei Jeg byttet til ett nytt skjermkort og ny CPU er om dagen. Etter det vil ikke skjermen min reagere (svart skjerm). Det er ikke noen lyder som piper ut av høytaleren i kabinettet heller (og den er koblet til riktig). Har testet følgene: Dobbeltsjekket kablingen Byttet tilbake skjermkort og CPU Testet med en annen skjerm Byttet om rambrikkene Resatt BIOS Det er heller ikke mangel på strøm som er forskjellen Er det noen som vet om noe annet jeg kan teste ? Er ganske desperat her jeg sitter På forhånd takk, Culsir Endret 19. mars 2009 av Culsir Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Lønner seg å få med hva slags skjermkort og CPU du har bytta til, og samtidig hva slags annen maskinvare du har. (HK, PSU osv...) Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Litt meir informasjon hadde vore veldig greit samme som Gurglemuffin prøve å få ut av deg :=) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå