Pysj Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Noen mener at Motorola har store planer for 2009. Les mer Lenke til kommentar
eUnaas Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Forhåpentligvis er dette siste krampetrekning før Motorola finner det for godt å legge ned. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 (endret) Forhåpentligvis er dette siste krampetrekning før Motorola finner det for godt å legge ned. Vi som forbrukere tjener ingenting på at Motorola legger ned, så jeg for min del håper de kommer ut med noe virkelig bra . Endret 9. mai 2009 av Kun10kr Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Skriv din kommentar.... Håper Motorola aldri forsvinner men kommer sterkere tilbake. Bra for bransjen og konkurransen, og ikke minst har de laget en del meget gode telefoner. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Ingen har sett noe mer til noen av telefonene foreløpig. Jeg får Déjà vu -assosiasjoner til Opticoms Thin Film Electronics, Bitboys Oy Glaze 3D og Duke Nukem forever. Er "lekkasjene" bare et spill for galleriet/aksjonærene? En siste oppblåsing før boblen sprekker? Jeg håper de har noe å fare med, men håpet henger dessverre i en stadig tynnere tråd. Lenke til kommentar
mobifil Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Forhåpentligvis er dette siste krampetrekning før Motorola finner det for godt å legge ned. Hvorfor i alle verden ønsker du det? Ønsker du virkelig ett mindre marked med kun få store produsenter som da kan styre markedet og priser akkurat slik de vil?? Nei søren heller....jo flere jo bedre! Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 synd å se firmaet som mer eller mindre la grunnlaget for mobiltelefoni skal slite såpass... Lenke til kommentar
eUnaas Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 synd å se firmaet som mer eller mindre la grunnlaget for mobiltelefoni skal slite såpass... Jo, men jeg har ikke hatt noe problem med å analysere hva de har gjort feil. De burde også sett feilstegene mens de ennå hadde kontroll. Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 lett å sitte på gjerdet å se feilene skje... Lenke til kommentar
eUnaas Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Nå er det slik at lille forbruker meg har lite å jeg skulle sagt på ting. Ja jo, jeg kunne kanskje sendt Motorola en mail, men den ville mest sannsynlig blitt sperret av spamfilteret deres. Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Husker enda en av de mobilene jeg har vært mest stolt av - Moto rola E398 - musikktelefonen med de fete stereohøytalerne. Folk kunne ikke fatte og begripe at den heftige lyden kom fra den lille telefonen. Da den kom var alle andre mobiler sjanseløse på lyd. Måtte Motorola komme sterkere tilbake. De lager telefoner med sjel og som regel er de annerledes enn mengden ellers både på design og funksjoner. Liker Motorola og håper de består- Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Er synd å si det, men det virker for tiden som om alle spennende telefoner havner under en eller annen eksklusiv avtale for en operatør, da gjerne i usa (eller multinasjonale som vodafone eller t-mobile). Det vi andre sitter igjen med er mindre fornyinger av noen standard-design... Noe av skylda kan vel ligge i nedgangstider og storselskaper som er redde for å prøve noe dem kan tape penger på. Bare ta en titt på den to veis klappen som samsung skal selge via verizon nå. Den bruker e-ink knapper slik at den bytter tegn ut fra hvilken vei den brettes eller hvilke program som er i bruk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg