johanf Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Jeg mangler en veldig masse bilder på sidene når jeg er inne fra min maskin. Er det bare meg det er et problem hos? Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 samme hos meg også... masse bilder som ikke kommer opp... samme i prisguiden... hatt problemet i ca 2-3 dager.. Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 enda har jeg samme problemet... dette begynner å bli ille Lenke til kommentar
johanf Skrevet 21. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2009 Jeg vet ikke hvorfor, men det er tydeligvis bare fra jobben at det er sånn. Hjemme er det bra. Jeg har testet fra flere maskiner, og med flere nettlesere, så det er ikke SÅ lokalt. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Prøvde å laste tek.no her med FF (3.0.7)og brukte sinnsykt lang tid på å åpne siden og fikk opp dette som resultat: Dog ved refresh så fikk en siden opp igjen. Ser at Tele2 har slitt littegranne med sin DNS som dere kan se i denne tråden. Hvis dere forsatt sliter med det så kan dere prøve å gå på startmenyen->Run/kjør -> så skriver dere "CMD" -> deretter så skrivere dere "ipconfig /flusdns" Kan kanskje hjelpe Lenke til kommentar
Acurus Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 flushdns fungerte ikke for meg, men ved å bruke opendns så ordnet det seg. https://www.opendns.com/start/computer/ Lenke til kommentar
b-real Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Til dere tele2kunder så ville jeg ha ringt kundeservicen deres. Lenke til kommentar
johanf Skrevet 23. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2009 flushdns funker ikke... hverken på PCen eller Mac'en jeg bruker på jobben. Bytt host av bilder! Lenke til kommentar
EinarEriksen Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 (endret) Hei, Tele2 har fikset saken. Her er forklaringen på problemet og hvordan det ble løst: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1088426 Endret 24. mars 2009 av CesiuM_e Lenke til kommentar
johanf Skrevet 30. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2009 Bare for å holde dere oppdatert, så fungerer det enda ikke hos meg. Men, det er jo et ISP problem, så det får ta den tiden det tar. Lenke til kommentar
johanf Skrevet 17. april 2009 Forfatter Del Skrevet 17. april 2009 Nå funker det, endelig... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå