Kakebakelate Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Når sendes innkalelsen ut? Fikk beskjed om jeg skulle få en ny innkalelse siden jeg byttet fra luftforsvaret i 2010 til samband i august, men har ennå ikke fått ny innkalelse ennå. Lenke til kommentar
Gresskar Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Har du fått innkallelsesbrev enda?Ringte før påsken og fikk beskjed muntlig om at jeg ville bli innkalt, men har dog ikke kommet noet brev enda... Ei venninne av meg ringte og fikk byttet avdeling for over en måned siden, men hun har enda ikke fått noen innkallelse...så jeg aner ikke når de sender de ut. Men en skulle da tro de skulle blitt sendt ut etter dere snakket med dem. Lenke til kommentar
Jpettersen Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Eg fekk innkallinga berre nokre få dagar etter eg ringte og bytta innrykksdato. Skal på Madla i slutten av juli i luftforsvaret. Lenke til kommentar
haarod Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Jeg bytta GSV Januar til Juli, men har ikke fått noen innkalling ennå. Lenke til kommentar
baBuShKa Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Jeg skal i September, Sjøforsvaret. Har heller ikke fått endelig innkallelse. Men i telefonen sa hun dagen (en veldig hyggelig dame faktisk) at jeg sannsynligvis får det før 1 mai. man får vel det senest 3 måneder før du skal inn tror jeg. Lenke til kommentar
TheFly Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Fikk innkallelse i dag til Luftforsvaret. Oppmøte på Madla 30. september. Dette blir bra - gleder meg. Lenke til kommentar
vestlia Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Eg fekk innkallinga berre nokre få dagar etter eg ringte og bytta innrykksdato. Skal på Madla i slutten av juli i luftforsvaret. Skal dit samtidig tenker jeg, 28juli? Lenke til kommentar
Gresskar Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Skal inn i luft jeg og, i Juli:) Fikk bekreftelse på mail i dag. Får innkallelsen i løpet av mai Lenke til kommentar
Jpettersen Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Skal dit samtidig tenker jeg, 28juli? Jepp, 28. juli kl. 19.00. Lenke til kommentar
Galexon Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Endelig min tur I dag ringte jeg VPV, og snakket med en hyggelig dame der som listet opp noen få valg jeg hadde hvis jeg ville inn til høsten. Jeg sa at jeg ønsket meg inn i høst, og at jeg ville helst inn i Luftvern i Luftforsvaret. Der var det fullt, men hun ringte direkte til avdelingen og spurte om de hadde en plass ekstra, og der ville de ha inn meg også Hun sa også at jeg kunne anse meg selv som heldig som fikk denne muligheten. Da skal jeg få innkallelse om cirka 3 uker sa hun, og jeg skal da til Ørland flystasjon i August I dag er jeg i godt humør! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-INkUtP Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Faen, klarte ikke å mase til meg innkalling i dag. Lenke til kommentar
vestlia Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Jeg skal til Madla 29.juli kl 08.00 Lenke til kommentar
baBuShKa Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 (endret) Lenge siden du fikk innkalling eller? Fikk beskjed i Mai at det var fult for Juli EDIT: Sjøforsvaret altså Endret 16. april 2009 av baBuShKa Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Jeg hadde ikke fått noen innkallelse, så jeg ringte i dag og valgte ingeniørbataljonen . Tror det var innrykk 18. august i Skjold om jeg ikke husker helt feil. Noen andre som havner i Skjold? Lenke til kommentar
Humrik Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Jeg valgte også ingeniørbataljonen. Skjold 18. august! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-INkUtP Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Fikk beskjed om å sende en skriftlig søknad snarest og forklare hvorfor jeg vil inn til FgtJ og hvilke planer jeg har der for fremtiden. Har lyst til å bli KJ eller gå inn i TMBN. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Madlarekrutten 28.juli 09. Luftforsvaret etterpå. Lenke til kommentar
janbanana Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 (endret) Skal inn i luftforsvaret i slutten av september 09. Vil jeg da miste det neste skoleåret som begynner i august 2010? Endret 17. april 2009 av janbanana Lenke til kommentar
Gresskar Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Skal inn i luftforsvaret i slutten av september 09. Vil jeg da miste det neste skoleåret som begynner i august 2010? Nei, det blir lagt opp slik at du dimmer før skolen starter hvis du har skoleplass:) Lenke til kommentar
Galexon Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Ingen som skal til Ørland i August? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå