Gjest Slettet-INkUtP Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Håper jeg får en plass i uke 17*pray* Lenke til kommentar
xSamuraix Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Fått varsel om innkallelse til HMKG i Januar 2010. Noen erfaringer som er verdt å vite om? Lenke til kommentar
baBuShKa Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Tror de reiser i 3 uker til Australia og etter hva jeg har hørt så er det veldig disseplin der ute mtp at man befinner seg i kongens område. Har to kompiser som er i Garden nå og de trives. Lenke til kommentar
vestlia Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Leste på mil.no at de som skulle inn i år fikk innkallelsen sin i starten av april. Er det noen som har fått, eller vet noen ca. dato? Har veldig lyst å inn, så hadde vært kjekt å få en bekreftelse Lenke til kommentar
Gjest Slettet-INkUtP Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 (endret) Leste på mil.no at de som skulle inn i år fikk innkallelsen sin i starten av april. Er det noen som har fått, eller vet noen ca. dato? Har veldig lyst å inn, så hadde vært kjekt å få en bekreftelse Skulle gjerne likt en innkalling selv, men det får jeg ikke. Så i uke 17, da går det nok et par hundre kroner på å ringe VPV ja. Kommer jeg ikke inn i år skal jeg gi det et forsøk til neste år og kommer jeg ikke inn da, nei da kan de dra til helvete og starte å tenke på et nytt opplegg hvor de tar inn de som har lyst. Blir bare sur når jeg hører sånne drittunger syte over at de ikke vil inn. BTW: en jeg kjenner fikk innkalling til 2.BT i overigår. Vet ikke grunnen til at jeg ikke får innkalling, men var på sesjon så sykt seint, 4februar. Kjenner en annen som ver på sesjon 10 feb, han er heller ikke satt opp til fordelinga. Endret 3. april 2009 av Slettet-INkUtP Lenke til kommentar
Humrik Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Leste på mil.no at de som skulle inn i år fikk innkallelsen sin i starten av april. Er det noen som har fått, eller vet noen ca. dato? Har veldig lyst å inn, så hadde vært kjekt å få en bekreftelse Skulle gjerne likt en innkalling selv, men det får jeg ikke. Så i uke 17, da går det nok et par hundre kroner på å ringe VPV ja. Kommer jeg ikke inn i år skal jeg gi det et forsøk til neste år og kommer jeg ikke inn da, nei da kan de dra til helvete og starte å tenke på et nytt opplegg hvor de tar inn de som har lyst. Blir bare sur når jeg hører sånne drittunger syte over at de ikke vil inn. BTW: en jeg kjenner fikk innkalling til 2.BT i overigår. Vet ikke grunnen til at jeg ikke får innkalling, men var på sesjon så sykt seint, 4februar. Kjenner en annen som ver på sesjon 10 feb, han er heller ikke satt opp til fordelinga. Sitter og venter på innkalling jeg også. Hvordan vet du at du ikke får innkalling? Har du ringt å hørt? Lenke til kommentar
baBuShKa Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Kjenner folk som har fått brev der det står at personen ikke er tjenestedyktig. Lenke til kommentar
kevlar89 Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 (endret) Jeg fikk innkaling sist tirsdag til 2. bat oppe i skjold 17.august Tror det kommer til å bli en kjempe fin opplevels jeg, har en kompis som er i 1. bat i skjold nå. Å han stor trives Endret 3. april 2009 av kevlar89 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-INkUtP Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Ja ringte å hørte, jeg ble erklært tjenestedyktig(selvsagt) eller så hadde jeg ikke sitti her å klagd. Har trent en del og ville gå KJK opptak men det funker vel ikke siden jeg ikke blir innkalt. Håpet er ennå ikke ute. Lenke til kommentar
Babb Rass Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Skal inn i Saniteten Setermoen Januar 2010.. Så lenge de dekker alt av faste utgifter jeg har så trur jeg dette blir drit fett Kan jo ærlig si at det er jo et lite håp om at det kanskje skal være et par jenter i saniteten også da Litt seint å få innkaling når man er 21 i fast jobb og har lån på godt over millionen. Men, trur jeg kan ha veldig godt av året ;P Lenke til kommentar
Humrik Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Det er vel bare og vente til uke 17, og håpe jeg får en plass da. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Jeg fikk innkaling sist tirsdag til 2. bat oppe i skjold 17.august Tror det kommer til å bli en kjempe fin opplevels jeg, har en kompis som er i 1. bat i skjold nå. Å han stor trives Bat. er forkortelsen for batteri, det artillerister kaller et kompani. Bataljon forkortes bn. Bataljon 1 ble lagt ned før du ble født. Den befant seg på setermoen, ikke på skjold. Så spørs litt om kompisen din er der;) Lenke til kommentar
kevlar89 Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Hehe,,,er ikke helt inne på alle disse militære utrykkene Snakket med han nå, å det var ingeniørbataljon han var i. Lenke til kommentar
r.giggs Skrevet 5. april 2009 Forfatter Del Skrevet 5. april 2009 Har nylig fått brev fra FOS angående søknad BS vil jeg også da få selve innkallelsen til 2.bataljon som jeg opprinnelig skal inn i aug? Lenke til kommentar
DeviantFractal Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Ja det er en rar ordning. Tror 4-5 på mitt trinn er kalt inn men regner med flere får innkalling nå i april Har søkt BS så blir kanskje ikke 2.Bataljon på meg Det er BS elever i KPC i 2.BN så det er ikke umulig Lenke til kommentar
vestlia Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Yes, ringte og fikk beskjed om at jeg ikke kom til å bli innkalt. Fikk heldigvis påpekt at jeg var motivert, så nå skal jeg inn 28.juli i luftforsvaret (mest sannsynelig Madla). Så hundetjenesten, here we come Lenke til kommentar
baBuShKa Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Så enkelt altså? Grattis ihvertfall Lenke til kommentar
Grimrevenger Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 sanitet på setermoen, reiser inn 12 august! yay! Lenke til kommentar
Zimmerh Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Yes, ringte og fikk beskjed om at jeg ikke kom til å bli innkalt. Fikk heldigvis påpekt at jeg var motivert, så nå skal jeg inn 28.juli i luftforsvaret (mest sannsynelig Madla). Så hundetjenesten, here we come Da ringer jeg imorgen. Lenke til kommentar
vestlia Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Ja, går sikkert helt fint det Hva har du tenkt å søke? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå