baBuShKa Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Når man ser saken fra den siden, så er dte jo en genial ordning. Ellers hadde jeg ikke fått bytte Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Kom egentlig inn i luftforsvaret i januar 2010, men fikk byttet det til samband 19.august i år. Tror at det kan bli en artig tjeneste. Lenke til kommentar
Killswitch Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Ah, sambandsmann.. Gutta som drar med seg hele pappesker potetgull ut på øvelser der "vi andre" gutta sliter med å få med en boks lapskaus. Se DET er actionfylt tjeneste. Lenke til kommentar
S-PN Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Skal inn 25. juli på Rena. Fallskjermjeger-rekruttskole. Blir moro Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Riktig så ille er det vell ikke Killswitch? Håper iværtfall ikke det.. Lenke til kommentar
Killswitch Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 (endret) Det er en sannhet med visse modifikasjoner, spørs mye på hva slags tropp du havner i har jeg inntrykk av. Men fikk et bilde fra en kamerat som er i sambandet nå, fra CR øvelsen nå nylig der de knapt forlot vogna og bare knaska potetgull og anna snacks. Edit: Lykke til S-PN, det er et sjukt krevende inntak. Endret 30. mars 2009 av Killswitch Lenke til kommentar
S-PN Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Edit: Lykke til S-PN, det er et sjukt krevende inntak. Takk Lenke til kommentar
r.giggs Skrevet 30. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2009 En kompis av meg skal også på rekrutt for fallskjermjegere. Det hadde vært dritkult å kommet inn der men tror kravene er for vanskelig for min del. Det diggeste må vel være å hoppe i fallskjerm med fullt dykkerutstyr ned i havet Lenke til kommentar
Zimmerh Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Noen som har fått for sommer kontigenten? Lenke til kommentar
Kenny_NOR Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Kommer iløpet av April. Lenke til kommentar
Gjest medlem-75284 Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Avdeling: Hærens styrker Grensevakten - GSV Fremmøtetid: Onsdag 22 juli 2009 innen kl. 10:00. Fremmøtested: Sessvollmoen ved Gardemoen Gleder meg! Noen andre fra trondheim som skal på grensa? Lenke til kommentar
haarod Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Har du fått en ordentlig lapp? Fikk bare varsel jeg. Kan ikke huske at det sto noe detaljert der. Lenke til kommentar
r.giggs Skrevet 31. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2009 Avdeling: Hærens styrker Grensevakten - GSVFremmøtetid: Onsdag 22 juli 2009 innen kl. 10:00. Fremmøtested: Sessvollmoen ved Gardemoen Gleder meg! Noen andre fra trondheim som skal på grensa? Heldiggris Skulle engentlig til grensa men måtte bytte til tidligre tidspunkt og da var det fullt Regner med han har gått selve innkallingen siden han både vet dato, klokkeslett og møtested, kommer vel i løpet av denne og neste uke til de fleste som skal inn til sommern vil jeg tro Lenke til kommentar
haarod Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 2 måneder før sto det på varselet mitt. Lenke til kommentar
Zimmerh Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Avdeling: Hærens styrker Grensevakten - GSVFremmøtetid: Onsdag 22 juli 2009 innen kl. 10:00. Fremmøtested: Sessvollmoen ved Gardemoen Gleder meg! Noen andre fra trondheim som skal på grensa? Heldiggris Skulle engentlig til grensa men måtte bytte til tidligre tidspunkt og da var det fullt Regner med han har gått selve innkallingen siden han både vet dato, klokkeslett og møtested, kommer vel i løpet av denne og neste uke til de fleste som skal inn til sommern vil jeg tro Når telefonerte du? En kamerat fikk plass sent forrige uke. Lenke til kommentar
r.giggs Skrevet 31. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2009 Avdeling: Hærens styrker Grensevakten - GSVFremmøtetid: Onsdag 22 juli 2009 innen kl. 10:00. Fremmøtested: Sessvollmoen ved Gardemoen Gleder meg! Noen andre fra trondheim som skal på grensa? Heldiggris Skulle engentlig til grensa men måtte bytte til tidligre tidspunkt og da var det fullt Regner med han har gått selve innkallingen siden han både vet dato, klokkeslett og møtested, kommer vel i løpet av denne og neste uke til de fleste som skal inn til sommern vil jeg tro Når telefonerte du? En kamerat fikk plass sent forrige uke. Hæ? Serriøst? Jeg ringte med en gang jeg mottok lappen for omtrent 2 uker siden, mener det var den 19 Lenke til kommentar
Zimmerh Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 (endret) Avdeling: Hærens styrker Grensevakten - GSVFremmøtetid: Onsdag 22 juli 2009 innen kl. 10:00. Fremmøtested: Sessvollmoen ved Gardemoen Gleder meg! Noen andre fra trondheim som skal på grensa? Heldiggris Skulle engentlig til grensa men måtte bytte til tidligre tidspunkt og da var det fullt Regner med han har gått selve innkallingen siden han både vet dato, klokkeslett og møtested, kommer vel i løpet av denne og neste uke til de fleste som skal inn til sommern vil jeg tro Når telefonerte du? En kamerat fikk plass sent forrige uke. Hæ? Serriøst? Jeg ringte med en gang jeg mottok lappen for omtrent 2 uker siden, mener det var den 19 Nei gikk forbi han på skolen da han ringte i forrige uke tror jeg det var, men er sikker på at det var i forrige uke han ringte rundt tirsdag eller onsdag. Da sa han at han fikk en plass i GSV til sommeren. Endret 1. april 2009 av Zimmerh Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 da jeg ringte i tidlig mars kunne jeg bare velge mellom Garden og Sambandsbataljonen til sommer/høst 2009.. Lenke til kommentar
haarod Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Jeg ringte i slutten av mars og det gikk fint for meg å bytte til GSV Juli. Hadde i utgangspunktet januar. Det eneste som bekymrer meg er at man ikke får noen form for skriftlig bekreftelse. Man får bare et "Ja, da er det i orden" over telefonen.. Lenke til kommentar
Melhus19 Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Har nok en betydning hvem du treffer i telefonen. Jeg traff en meget koselig jente som satte meg opp på GSV i juli 09, og jeg var egentlig ikke innkalt i det hele tatt.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå