chairgame Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Desverre under 10 reisetimer fra Trøndelag.. Lenke til kommentar
christer-R Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Det er innkalling.Skal møte på Sessvollmoen 12 August Kl 1000 Ahhh gleder meg. jeg skal møte innen 0830.. Blir natt-tog på meg da. Heldiggris! Jeg sover aldri så godt som når jeg tar natt-tog, det er en fryyyd! Lenke til kommentar
Galexon Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Fint å se at det er fler på forumet som skal inn i 2 Bn ja Men er det noen som kommer seg inn på utvalgt.no? eller får du ikke tilgang der før det nærmer seg innrykk? Jeg er den eneste bortsett fra befalet som er der. Har fortsatt brukeren fra siste innrykk jeg var med på. Du får et eget skriv med kode osv til utvalgt når den tid kommer. Jeg får vel ikke tilgang på utvalgt.no i det hele tatt? Dette gjelder vel for hæren? Jeg skal i luftforsvaret Lenke til kommentar
Killswitch Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 utvalgt.no er kun for hæren ja. Lenke til kommentar
Melhus19 Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 hvordan funker det utvalgt.no greiene? jeg skal til gsv, er ikke det hæren? jeg prøvde å skrive inn tlf.nr men det funka ikke... Lenke til kommentar
Killswitch Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 hvordan funker det utvalgt.no greiene? jeg skal til gsv, er ikke det hæren? jeg prøvde å skrive inn tlf.nr men det funka ikke... Tror det er 3. gangen jeg skriver at man får et EGET skriv med passord til utvalgt.no. Vent på det! GSV er hæren ja. Lenke til kommentar
NaTs Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 (endret) Jeg skal også inn i 2bn. nå i August. Endret 16. mai 2009 av Ba520 Lenke til kommentar
Ancho Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Jeg skal også inn i 2bt. nå i August. join the club! by the way skrives BN og ikke BT Lenke til kommentar
NaTs Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 (endret) Jeg skal også inn i 2bt. nå i August. join the club! by the way skrives BN og ikke BT Har gått litt for fort i svinga Endret 16. mai 2009 av Ba520 Lenke til kommentar
Galexon Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 (endret) Virker ikke som det er noen fra forumet som skal samme plass som jeg (138. Luftving Luftvernartilleri Ørland Hovedflystasjon) , med mindre noen skal dit, men ikke vil si noe Endret 17. mai 2009 av Galexon Lenke til kommentar
baBuShKa Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Har sett veldig lite til Luftforsvar her på forumet. Går mest i Hæren og en del Sjøforsvar slik som jeg har sett. Lenke til kommentar
Galexon Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Regner med at jeg har krav på fly? Effektiv reisetid med tog var på 16-18 timer Lenke til kommentar
christer-R Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Da har du krav på fly, ja. Om ikke buss tar under 10 timer, no jeg tviler på Lenke til kommentar
Gjest Slettet-INkUtP Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Går det ann å skifte tjeneste under rekrutten? Si jeg gjør en drit bra innsats, med bra resultater ofc og noen dimmer fra en tjeneste. Er det mulig å flytte til den hvis man heller vil den tjenesten enn den man ble innkalt til? Lenke til kommentar
Galexon Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Da har du krav på fly, ja. Om ikke buss tar under 10 timer, no jeg tviler på Det tviler jeg også på Bor i Stavanger-området, faktisk i nærheten av Madlaleiren Går det ann å skifte tjeneste under rekrutten? Si jeg gjør en drit bra innsats, med bra resultater ofc og noen dimmer fra en tjeneste. Er det mulig å flytte til den hvis man heller vil den tjenesten enn den man ble innkalt til? Det tviler jeg egentlig på at det finnes noen fasit for. Det må du nesten undersøke når den tid kommer, med befal og slikt på leiren du bor i. Lenke til kommentar
AdNox Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Jeg fikk opprinnelig varsel om innkalelse til Luftforsvaret mars 2010. Var uaktuelt for meg både pga. tidspunkt og type tjeneste, så jeg ringte de nå 8. april og spurte om det var mulig å få plass i 2. bataljon. Det var dessverre fult til sommeren, men har ikke noe i mot et halvt år der jeg kan gjøre andre ting nå etter VGS. Så det endte med at jeg fikk plass i 2. bataljon januar 2010. Har lest litt på forskjellige sider (forsvaret.no & milforum), og det virker som 2. bataljon skal bytte innrykk med panserbataljon, og ha hovedinnrykket sitt i januar i stedet. Altså kan det være en av grunnene til at de fleste får innkalling til januar? Det var forresten også veldig få plasser igjen på det tidspunktet jeg ringte inn. Bare 25 ledige plasser allerede nå til januar. Dermed bør vel folk som absolutt vil inn i 2. bataljon plukke opp telefonrøret snarest. Noen andre som skal inn i 2. bataljon januar 2010? Jupp, og gleder meg :o) Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Skal inn i Januar selv. 2.Bataljonen blir et år med leking rett og slett Lenke til kommentar
Galexon Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Da er det nøyaktig 2 uker til innrykk for min del Blir spennende å komme i nye omgivelser. Håper ikke hjemlengselen blir for sterk Lenke til kommentar
Ezl Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 "Innryks reaksjoner", du e dømt til å få det =) Lenke til kommentar
Zeorsd Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Første par dagene på rekrutten er ikke akkurat de beste, men det går seg fort til for de fleste Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå