christer-R Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Okei. Da snakkes vi sikkert i løpet av den dagen. Forresten hvordan er det med laptop under rekrutten? Lite vits. Lenke til kommentar
christer-R Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 (endret) Da dumpet innkallingen ned i postkassen min i dag Luftvernartilleribataljonen på Ørland Hovedflystasjon, oppmøte 19. august kl 14.00. Andre som skal inn der? Jeg skulle, ut ifra hva sesjonsoffiseren hadde klart å få til, men jeg byttet til luftrekrutt på Madla, og forhåpentligvis brannvernass. etterpå Men jeg har en kompis som skal i LVaBn på Ørlandet samtidlig. Mulig jeg kommer dit etter rekrutten også, gitt! Bahh, dobbelpost.. Endret 7. mai 2009 av christer-R Lenke til kommentar
Gresskar Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Okei. Da snakkes vi sikkert i løpet av den dagen. Forresten hvordan er det med laptop under rekrutten? Lite vits. Jeg har hatt venner som har vært på Madla, og de har hatt med laptop og utifra bilder ser det ut som de har brukt dem en del Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 laptop under rekrutten, liten vits. Laptop i resten av tjeneten etter rekrutten, bra plan. Lenke til kommentar
Ancho Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 wuuhoo da ble det 2 BN på meg Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Jeg var en av dem som endte opp i Sambandsbataljonen for en stund tilbake. Da tok ikke jeg med laptop i starten, men det var et par stk som gjorde det. Rekruttperioden er den beste tiden til å knytte bånd med de du er i tropp med og bor sammen med. Ved å spille kort, trene sammen, klage sammen og lignende, får man bedre og sterkere bånd enn om alle sitter forran skjermen og spiller WoW eller lignende. Så, ta med en kortstokk isteden for laptop den første måneden. Lenke til kommentar
r.giggs Skrevet 12. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2009 wuuhoo da ble det 2 BN på meg Da møtes vi 17 august Lenke til kommentar
Killswitch Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 wuuhoo da ble det 2 BN på meg Da møtes vi 17 august Indeed, 17. aug her også. Gled dere til innrykksdagen btw. Har vært gjennom hele mølla der før, og det tok lang tid. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-INkUtP Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Meh, har enda ikke mottatt innkalling. Ligger den ikke i postakassa i løpet av denne uka ringer jeg neste mandag. Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Husk at det tar ca 2 måneder fra du ringte, til du får innkallingen. Flere som har opplevd det. Lenke til kommentar
Galexon Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Husk at det tar ca 2 måneder fra du ringte, til du får innkallingen. Flere som har opplevd det. Tok cirka 1 måned for min del Lenke til kommentar
Gjest Slettet-INkUtP Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 (endret) OMG, det ligger et brev fra VPV i postkassa! Men får ikke tak i det og har ikke nøkkel, så må vente til noen kommer hjem. EDIT: Da er innkallinga fylt ut, så sender jeg den i morra! Endret 14. mai 2009 av Slettet-INkUtP Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Hørtes bra ut OmarO, nårti på dagen skal du møte på Sessvollmoen? Lenke til kommentar
c-c-cloud Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Er det innkalling eller varsel om planlagt innkalling? Lenke til kommentar
Ancho Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Fint å se at det er fler på forumet som skal inn i 2 Bn ja Men er det noen som kommer seg inn på utvalgt.no? eller får du ikke tilgang der før det nærmer seg innrykk? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-INkUtP Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Det er innkalling. Skal møte på Sessvollmoen 12 August Kl 1000 Ahhh gleder meg. Lenke til kommentar
c-c-cloud Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Ok, for den svardelen som er på varsel om planlagt innkalling skal vel bare sendes dersom man vil ha utsettelse. Begynte å lure litt Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Det er innkalling.Skal møte på Sessvollmoen 12 August Kl 1000 Ahhh gleder meg. jeg skal møte innen 0830.. Blir natt-tog på meg da. Lenke til kommentar
Killswitch Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Fint å se at det er fler på forumet som skal inn i 2 Bn ja Men er det noen som kommer seg inn på utvalgt.no? eller får du ikke tilgang der før det nærmer seg innrykk? Jeg er den eneste bortsett fra befalet som er der. Har fortsatt brukeren fra siste innrykk jeg var med på. Du får et eget skriv med kode osv til utvalgt når den tid kommer. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Det er innkalling.Skal møte på Sessvollmoen 12 August Kl 1000 Ahhh gleder meg. jeg skal møte innen 0830.. Blir natt-tog på meg da. Natttog er nå bedre enn å ta et fly som går 17.30 dagen før.. Flyet mitt skulle egentlig gå 21.30 men ble flyttet fram et par timer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå