baBuShKa Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 er ikke 100% sikker.. Men det er vel bare å fylle ut det som står på arket (stempen, signatur, navn på bedriften og det andre) så går du opp til posten og hører med de om du trenger konvolutt. tror du kan sende arket uten å ha det i konvolutt. Adressaten betaler for sending i Norge. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Jeg fylte bare ut den lappen, og fylte ut det andre og la i en konvolutt og skrev på adresse og satt på frimerker. Så la jeg det i utbox boksen på jobben, og postmannen tok det med seg, så håper det ordner seg.. Lenke til kommentar
Jorji Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Prøvde å få flytt innrykket mitt til august, men ble 5. oktober på meg Andre som skal inn i Garden 5. Oktober eller? Lenke til kommentar
Maggot_FF Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Prøvde å få flytt innrykket mitt til august, men ble 5. oktober på meg Andre som skal inn i Garden 5. Oktober eller? Næmmen? er det jørgen? Lenke til kommentar
Jorji Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Jess, hvem er nå det for en skrue? Lenke til kommentar
Maggot_FF Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Vetle her. lurker som et helvete inne på forumet her om dagen... skal ut i Juli veit du. Lenke til kommentar
Jorji Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Vetle her. lurker som et helvete inne på forumet her om dagen... skal ut i Juli veit du. Åja. Ahh stemmer, sjøforsvaret sant? Lenke til kommentar
Jorji Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 (endret) Hva med PM? Var nå vel og merke at det var militærrelatert. Men skjønner. Endret 26. april 2009 av Jorji Lenke til kommentar
Maggot_FF Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Vetle her. lurker som et helvete inne på forumet her om dagen... skal ut i Juli veit du. Åja. Ahh stemmer, sjøforsvaret sant? Nai.. luftforsvaret. førstevalget mitt til og med. flaks med den. Lenke til kommentar
r.giggs Skrevet 4. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2009 Fikk selve innkallelsen til førstegangstjenesten i dag hvor jeg da skal møte ved sessvollmoen leir den 17 aug. Har også søkt befalsskole som jeg har nevnt tidligere og sende inn karakterer, attester osv for ca 2-3 uker siden. Vill jeg da få en innkallelse til BS i tillegg til denne? Med tanke på at jeg må bestille flybillett...dumt om jeg bestillte og så kom jeg inn på befalsskolen. Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Fikk du tilsendt en brev med informasjon angående innsending av karakterer osv? Lenke til kommentar
r.giggs Skrevet 4. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2009 ja har sendt det inn. Trodde innkallelsen til BS ville komme før fgtj Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Fikk også selve innkallelsen i dag. Skal møte på sessvollmoen den 12 aug. for helse og tannsjekk før jeg blir sendt til Bardufoss for sambandstjeneste. Militæret betaler den billigeste transportmiddle til innrykksplassen. Blir det slik da at de dekker togreisen som tar et døgn pga den er billigst, når man kan ta en flytur som tar halvannen time? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-INkUtP Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Har enda ikke fått innkallinga mi, skal inn til Samband 12 august. Virker somen del fikk sin i dag. Satser p åat jeg får min i løpet av uka. Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 (endret) Jeg fikk innkalling til SBBN 30. April, oppmøte på Sessvollmoen 12. August kl 09.00 btw, tannlegesjekken på innrykksdagen, er dette en vanlig rutine-sjekk, eller fikser de eventuelle hull osv også? må en dimme allerede første dag hvis man har dårlig tannhelse? Endret 4. mai 2009 av chairgame Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Føles litt bortkastet å måtte reise til motsatt side av landet bare for å bli send ennå lengre nord igjen. Chairgame: Da møter du en time tidligere enn meg. Skal møte opp klokken 10.00. Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 jasså, kan hende jeg også har 10.00, fikk høre det over telefon (innkallinga ble sendt til hjemadressa der jeg ikke bor) kan fort ha hørt feil. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 btw, tannlegesjekken på innrykksdagen, er dette en vanlig rutine-sjekk, eller fikser de eventuelle hull osv også? må en dimme allerede første dag hvis man har dårlig tannhelse? garantert kun sjekk, og det blir som alt annet en vurderingssak. Koster det 50 laken å fikse tennene dine tenker de nok 2 ganger.. Lenke til kommentar
DeviantFractal Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 (endret) btw, tannlegesjekken på innrykksdagen, er dette en vanlig rutine-sjekk, eller fikser de eventuelle hull osv også? må en dimme allerede første dag hvis man har dårlig tannhelse? garantert kun sjekk, og det blir som alt annet en vurderingssak. Koster det 50 laken å fikse tennene dine tenker de nok 2 ganger.. De sjekker tennene dine (røntgen + tannlege som sjekker), så får du en vurdering i form av en farget lapp, fargen på lappen tilsier hvor god/dårlig tannhelse du har. Husker ikke fargene akkurat nå. Fargene blir notert med navnet ditt. Finner de hull så får du bare en tannlegetime i løpet av rekrutten. Er ikke noe stress. Vet ikke om du kan bli dimma pga dårlig tannhygiene, men da må være no veldig seriøse greier tror jeg.. type alle tenna dine har råtna bort Endret 4. mai 2009 av Scarymovies Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå