LysDiode Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 (endret) Hei! Jeg våknet opp onsdag morgen med vondt "bak" begge øynene. Smertene tiltar kun når jeg ser opp/ned eller til høyre/venstre uten å bevege hodet, dvs når jeg beveger selve øyeeplet til en av sidene. Har fortsatt litt feber. Hva kan dette skyldes? Betennele eller noe? Takk for alle svar. Endret 19. mars 2009 av BenAus Lenke til kommentar
LysDiode Skrevet 19. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2009 (endret) Hm.. Tror nok jeg kontakter lege jeg.. Edit: Nå ble jeg lettet! Tok en telefon til min mor, (som faktisk jobbet på øye-avdelingen på Ullevål Sykehus), og hun sa at dette som regel ikke er noe stress. Vanlig at folk tenkter at de har fått hjernesvulst osv, men når man har dette problemet i samsvær med forkjølelse og feber, så skyldes det bare noe overbelastningssaker.. (Dårlig ordvalg her, jeg vet det..) Så jeg tror nok jeg slår av pc'n å legger meg med en klut over øynene, slik at de får slappet av.. Fratar ikke smertene innen et par dager skal jeg oppsøke lege.. Endret 19. mars 2009 av BenAus Lenke til kommentar
sandydandy Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Jeg har alltid vondt på den måten når jeg er syk og har feber. Har aldri tenkt på det som noe farlig eller skummelt. Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 (endret) gratulerer du er syk. dette er vanlige symptomer på influensa og lignende, ike noe å bekymre seg over. med tanke på at du har feber er det ikke noe særlig rart. ta en sykedag! du fant det ut sjøl ja. Endret 19. mars 2009 av simster Lenke til kommentar
xersess Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Det kan også vere utfall av bihulebetennelse, det kan du unngå ved å snyte deg når du er tett i nesa. Lenke til kommentar
Randy Marsh Skrevet 2. april 2014 Del Skrevet 2. april 2014 Hmm.. ble lettet selv jeg nå. Har hatt feber, fryst og svettet i 2 dager. I dag fikk jeg plutselig veldig vondt bak øynene akkurat slik som du beskriver det. Godt å se at dette er vanlig ved sykdom! Lenke til kommentar
DenNyskjerrige Skrevet 25. mai 2015 Del Skrevet 25. mai 2015 Samme skjer med meg, jeg har hatt disse smertene 3 dager i strekk, og sånn i forklarte det er det samme med meg. Men jeg har jo ikke hatt noe feber tror jeg, det er bare noen ganger jeg fryser skikkelig. Jeg har jo vært sånn små forskjøla da, tett nese og sår hals. Jeg blir bare veldig bekymra siden jeg har hatt det i hele 3 dager.. :-( Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå