Laxaa Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Jeg kjøpte en Polar F6 her om dagen, og tok den med hjem. Dum som jeg var så slo jeg den på og stilte datoen, før jeg oppdaget at dette var damemodellen av klokka(jeg enset ikke det i butikken) Jeg tenkte da på å bytte den inn mot en herremodell, men prbolemet mitt er jo at jeg per definisjon har brukt klokka(har ikke brukt den til trening, bare stilt dato/tid og vekt+høyde) Er det noen mulig måte å få tilbakestilt alt slik at jeg kan få byttet den inn, eller må jeg bare leve med min idioti? Har søkt rundt på andre foraer, men det er ikke noe hjelp å få. Intruksjonsboken sier ingen ting om dette, men jeg antar det er mulig. Lenke til kommentar
zeltex Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 http://www.heartratemonitor.co.uk/polar_hrm_reset.html On most Polar heart rate monitors, it is possible to reset the unit by pressing and holding ALL available buttons, including the front button if it has one. Press and hold ALL buttons for 5 seconds. If you are lucky, everything will "light up" and all the display legends can be seen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå