gardkarlsen Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Jeg kom hjem til Stavanger igår kveld etter en kjapp tur til Amsterdam. Flighten min hjem ble offisielt sett min flight nummer 300 :!: Jeg antar at det ligger en del over dette men jeg har ikke lagt inn alle flightene som jeg hadde innad i Norge i gamle dager. Men her er en banner som gir en oppsummering av mine flighter: Lenke til kommentar
koots Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 (endret) Du har brukt noen timer i et flysete ja. Hadde min flight nr 150 for ikke lenge siden, fra Washington til København For å sammenligne er jeg 16 år Endret 19. mars 2009 av koots Lenke til kommentar
gardkarlsen Skrevet 19. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2009 For å sammenligne er jeg 16 år Da har du fått en "god start"...jeg hadde vel ikke min første skikkelig flytur før jeg var 17 Lenke til kommentar
Joddleif Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Selv er jeg av den typen som ønsker flest mulig mellomlandinger når jeg er ute å flyr. Alltid kjekt å kikke seg om på nye flyplasser Bestilte flybillett fra BGO til KRS her om dagen. Søkte bevisst opp flyvninger med mellomlanding i CPH bare for morro. Måtte ut med 1000 kr ekstra for den avgangen som passet best. Droppa det denne gangen, men gjør det med glede en annen gang dersom mellomlegget er overkommelig Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Joddleif, det der høres ut som en alvorlig lidelse. Men hvorfor i alle dager flyr noen på 16 år så mye? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Teller dere virkelig flyturer? Lenke til kommentar
koots Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Joddleif, det der høres ut som en alvorlig lidelse. Men hvorfor i alle dager flyr noen på 16 år så mye? Reiseglade foreldre, far er pilot, noe som gir billige flybilletter. Så og si aller flyturene er ferie eller når vi har dratt for å besøke venner/familie. Lenke til kommentar
gardkarlsen Skrevet 20. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2009 Teller dere virkelig flyturer? Noen hobbier må man ha når man reiser mye :-) Jeg pleier å legge disse inn i http://www.flightmemory.com så holder systemet orden på resten. Og det er litt kult å bruke som et "historisk" oppslag. Hvor var man f.eks. i 2004? Da kan man lett finne dette ut i flightmemory. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Et fransk ordtak sier at man ikke teller når man elsker noe(n). Selv plotter jeg bare inn hvor jeg har vært og nye steder jeg skal besøke. http://lundemo.com/trip.html Lenke til kommentar
dogcow Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Ordentlige packpackere både teller flyturer og passer på å få stempel i passet ved alle muligheter, det er kjent sak. Lenke til kommentar
wailer Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 skriv på miljø forum at du har tatt 300 flyturer Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 (endret) Ordentlige packpackere både teller flyturer og passer på å få stempel i passet ved alle muligheter, det er kjent sak. Stempel i pass prøver jeg unngå så langt som mulig, det ville jo gått fullt med en gang og nytt pass koster en tusing og endel tid (hvor man jo ikke kan reise). Måtte ha en lang diskusjon for å slippe stempel da jeg dro in i Israel. skriv på miljø forum at du har tatt 300 flyturer Eller jeg kan fortelle om interkontinentale helgeturer. Endret 21. mars 2009 av robertaas Lenke til kommentar
CrZy_T Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Gitt ikke prisen på pass ned for en stund siden til rundt 500? Lenke til kommentar
Joddleif Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Gitt ikke prisen på pass ned for en stund siden til rundt 500? Stemmer. Fra 1. januar 2008 koster et pass for en person over 16 år kr. 450,-. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 En ekte globetrotters pass er ikke fullt av stempler, det er fullt av visum! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå