Gå til innhold

Jeg tok flytur nummer 300 igår :-)

Anbefalte innlegg

Jeg kom hjem til Stavanger igår kveld etter en kjapp tur til Amsterdam. Flighten min hjem ble offisielt sett min flight nummer 300 :!: Jeg antar at det ligger en del over dette men jeg har ikke lagt inn alle flightene som jeg hadde innad i Norge i gamle dager. Men her er en banner som gir en oppsummering av mine flighter:

gardkarlsen.gif

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Selv er jeg av den typen som ønsker flest mulig mellomlandinger når jeg er ute å flyr. Alltid kjekt å kikke seg om på nye flyplasser :)

Bestilte flybillett fra BGO til KRS her om dagen. Søkte bevisst opp flyvninger med mellomlanding i CPH bare for morro. Måtte ut med 1000 kr ekstra for den avgangen som passet best. Droppa det denne gangen, men gjør det med glede en annen gang dersom mellomlegget er overkommelig :p

eholdo.gif

Lenke til kommentar
Joddleif, det der høres ut som en alvorlig lidelse.

Men hvorfor i alle dager flyr noen på 16 år så mye?

Reiseglade foreldre, far er pilot, noe som gir billige flybilletter. Så og si aller flyturene er ferie eller når vi har dratt for å besøke venner/familie.

Lenke til kommentar
Ordentlige packpackere både teller flyturer og passer på å få stempel i passet ved alle muligheter, det er kjent sak.

Stempel i pass prøver jeg unngå så langt som mulig, det ville jo gått fullt med en gang og nytt pass koster en tusing og endel tid (hvor man jo ikke kan reise). Måtte ha en lang diskusjon for å slippe stempel da jeg dro in i Israel.

skriv på miljø forum at du har tatt 300 flyturer :p

Eller jeg kan fortelle om interkontinentale helgeturer. :innocent:

Endret av robertaas
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...