bjartski Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Brukar kamera i jobben for div. dokumentasjon, det gamle Olympus har tatt kvelden. Budsjett for kjøp av nytt 1750 kr +/-, 7 megapix. er haugen på nok. Gode tips mottast med takk. Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Brukar kamera i jobben for div. dokumentasjon, det gamle Olympus har tatt kvelden. Budsjett for kjøp av nytt 1750 kr +/-, 7 megapix. er haugen på nok. Gode tips mottast med takk.Hva slags type kamera er det du ønsker da? Lite og lett eller semikompakt med bedre bildekvalitet? Er det ønskelig med AA-batterier (evt ikke ønskelig)? Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Tråden er feilpostet og flyttes til forum for diskusjon av digitalkamera. Lenke til kommentar
bjartski Skrevet 19. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2009 Kva med f.eks. Nikon Coolpix S560? Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Jeg vet ikke hvordan de er nå, men da jeg testet Coolpix S500 for Akam, var batteritid et ankemoment. Ellers er den serien bra kameraer med god optikk. S560 har ikke optisk bildestabilisator dog, det ville jeg virkelig spandert på meg. S600 har dette. I den klassen, ville jeg også kikket på Canon Ixus 80IS og 90IS. Får de i fine pakker for tiden, med original skinnveske og minnekort inkludert flere steder, og er en kompakt og god løsning. Nesten hva som helst gjør jobben, men Ixusene gjør jobben veldig bra og enkelt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå