Swome Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Jeg er i marked for en ny mp3-spiller og jeg har funnet to kandidater, Cowon S9 og Samsung P3. Er det noen som har noen erfaring med disse eller de tidligere modellene til dsse merkene? Cowon skal i følge forskjellige anmeldelser være suveren på lyd. Noen som har en Cowon-spiller som kan bekrefte det? 32gb utgavene har ikke kommet ut i Norge enda, men de skal komme nå snart håper eg. ps. det er sikkert noen som kommer til å anbefale iPod, men de er jeg ikke interessert i. Det er først og fremst disse to det står om. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Det er fysisk umulig å si hvilken av dem som passer deg best uten at du sier litt om hva du skal bruke spilleren til. Blir som å spørre optikeren hvor sterke briller du trenger uten å ha tatt en synstest først. Lenke til kommentar
Swome Skrevet 19. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2009 Jeg skal bruke den først og fremst til musikk, så så lydkvalitet og brukervennlighet kommer i første rekke. Radio bryr jeg meg ikke om og video kommer jeg heller ikke til å bruke så mye, men det er greit å ha muligheten. Etter hva jeg har lest så skal disse spillerene være ganske like, så hvis noen kan komme med noen personlige erfaringer angående en eller begge spillerene hadde det vært til stor hjelp. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Les det her og prøv igjen: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1068049 Det må være en grunn til at det er de to spillerne du har sett på, eller har du bare trykka "prøv lykken" i google til det kom opp to mp3 spillere? Lenke til kommentar
Swome Skrevet 19. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2009 Jeg trenger ikke hjelp til å få anbefalt noen spillere da jeg allerede har funnet ut hvilke to det står om etter flere timers lesing av tester og specs på mange titalls spillere. Det eneste jeg spør om det er noen som har erfaringer med disse eller de tidligere modellene som kan hjelpe meg å gjøre et valg. Hvis noen kan sammenlikne disse spillerene med hverandre eller noen andre spillere hadde det vært til stor hjelp. Lenke til kommentar
8ruk3rn4vn Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Noen som har info omkring når tid P3 kommer til Norge? Lenke til kommentar
angryotter Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Det ligger en sammenligning mellom Cowon S9, Apple iPod Touch og Samsung P3 på denne linken: http://www.pocketables.net/2009/03/apple-i...samsung-p3.html som kanskje kan være til hjelp. Forøvrig så virker det som rimelig å spørre om sammenligning mellom to såpass like spillere. Når trådstarter sier at det er disse to det står om, så gir det seg selv hva slags spiller han er ute etter, og en utredning burde være unødvending. Ser liten grunn til å bli snerpete og grinete av den grunn. Lenke til kommentar
Swome Skrevet 30. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2009 Det ligger en sammenligning mellom Cowon S9, Apple iPod Touch og Samsung P3 på denne linken:http://www.pocketables.net/2009/03/apple-i...samsung-p3.html som kanskje kan være til hjelp. Forøvrig så virker det som rimelig å spørre om sammenligning mellom to såpass like spillere. Når trådstarter sier at det er disse to det står om, så gir det seg selv hva slags spiller han er ute etter, og en utredning burde være unødvending. Ser liten grunn til å bli snerpete og grinete av den grunn. Takker. (For linken og støtten ) Det blir nok en S9 på meg når 32gb kommer. Har trålet forskjellige forum i det siste og den virker imponerende. Gleder meg til den kommer ut. Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Jeg ville nok også gått for S9'n, siden jeg har hørt veldig mye bra om COWON, og ikke fult så mye bra om Samsung's DAP-er/PMP-er Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå