Gjest ærlig Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Heisann, skriver her anonymt fordi jeg har bruker her på forumet. Jeg er en gutt på 17år som er hodestups forelsket i en jente, jeg er ikke akkurat den typen som er mest goodlooking. Har ett ganske allright utseende, men er litt lubben av meg. Jenten jeg nå skal prate om har verdens nydligste smil, personligheten er helt utrolig bra og jeg er helt forelsket i henne, hun er en ganske god venninne og vi prater ganske mye ilag om ting som er ganske personlige. Alt fra sex til lekser for å si det slikt. I det siste har jeg bare blitt mer og mer forelsket i henne, det begynner å dra på meg, jeg har så lyst å fortelle henne at jeg er veldig glad i henne, og at vi burde møtes mer osv. Kan noen hjelpe meg ? Bør jeg avtale å møte henne en plass der vi kan prate alene vi to ? -- Over på ett annet emne. Jeg plages forferdelig med å glemme jenta jeg sist holdt på med. Men jeg trakk meg fordi jeg var ekstremt usikker på oss. Mistet følelsene for henne og alt. Problemet er at jeg klarer ikke å glemme at jeg hadde sex med henne, jeg var faktisk jomfru, og det var ikke hun. Hver gang jeg tenker på det, får jeg en rar følelse i kroppen, en litt ekkel følelse. Det sitter på samvittigheten og jeg VIL HA DET UT! Begge to gnager skikkelig, veldig usikre på begge to. Lenke til kommentar
Hamnli2 Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Ja. Det er viktig at hun skjønner at du er interessert i mer enn bare vennskap og lekser ellers vil du bare forbli venn og leksehjelp. Ikke si at du elsker henne, det er for frampå, men gjerne si at du setter pris på henne og gi henne komplimenter. Enda bedre enn å prate er å vise. Ta på henne. Få litt kroppskontakt. Kan anbefale slow-dance for en "tyvstart" om du henger etter på det Lenke til kommentar
brutal_mann Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Vil du gå gjennom livet uten å oppeve noe som helst? Ikke? Jøss! Så da sjangsen da for pokker! (Selv om metoden du beskrev virker lit feil. Andre her på forumet vil gi deg mer smart måte å fikse den biten på). Neste gang du tenker på sexen du hadde med eksen så ta deg en runk og nyt fantasien. Dårlig savittighet for en fantasi?!? Ærligtalt mann, hva tror du en har fantasier til? Om du ikke kaster samvittigheten over bord umiddelbart kommer du til å ha det forbanna festlig når du om 17 åtr merker at du ennå fantaserer om sexen du hadde med henne. (Pluss at du vil fantasere om sexen du har hatt med mange andre (forhåpentligvis) jenter også). Lenke til kommentar
Smurstafa Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Ta sjangsen! Det er ingen tvil! Hvis man har følelser for noen, så er det dummeste man kan gjøre å bare lene seg tilbake og la de følelsene være ubesvart. For alt du vet så føler hun akkurat det samme, og er like redd for å vise det. Noe som tar meg til neste poeng: VIS at du er intressert, ikke si det. Det funker på film, men ikke i virkeligheten. Sier du i klartekst hva du føler, vil du vise en holdning som viser usikkerhet på deg selv, og på henne. Noe som ikke er atraktivt. Som jeg (og brutal_mann) har sagt i mange andre tråder: TA SJANGSEN! Livet er altfor kort til å gå rundt å lure på ting! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå