Gå til innhold

6650 - Nokia's nye "flaggskip"?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Når vi klager over at z1010 fra SonyEricsson er stor så burde vi kanskje holde kjeft med tanke på at specsene på den er mye mer heftig enn på 6650. By the way så har jo den minnekortplass og ingen antenne! *verden jubler* Motorola sitt slagvåpen er jo nesten mer fristende enn 6650, og det burde jo si sitt.

Lenke til kommentar
Når vi klager over at z1010 fra SonyEricsson er stor så burde vi kanskje holde kjeft med tanke på at specsene på den er mye mer heftig enn på 6650. By the way så har jo den minnekortplass og ingen antenne! *verden jubler*

Er helt enig med deg Levlex, jeg ser ingen grunn til å gi z1010 noe særlig kritikk når man sammenligner disse mobilene.

Men jeg gidder ikke starte noe diskusjon her, angående andres meninger om z1010.. hehe

Btw, er det noen som har peiling på om z1010 blir den første "sammenleggbare" mobilen i vår tid uten antenne?

Ps! Sorry viss jeg er litt sein med å poste replays på denne posten, men jeg følgte ikke med på den.. ;)

Lenke til kommentar

Det kan godt være den er den første, men det har aldri vært noe problem å lage en klapp-telefon uten antenne. Grunnen til at antennen blir ekstern på de fleste klapp-telefon er at dekslene på disse ikke blir laget av ren plastikk slik at de tåler litt mer... Det er viktig med tankte på at formen ikke er like solid som en "vanlig" mobil. Hvet jeg har diskutert dette her på forumet før, men jeg måtte bare si det...

Lenke til kommentar
det har aldri vært noe problem å lage en klapp-telefon uten antenne. Grunnen til at antennen blir ekstern på de fleste klapp-telefon er at dekslene på disse ikke blir laget av ren plastikk slik at de tåler litt mer... Det er viktig med tankte på at formen ikke er like solid som en "vanlig" mobil.

Som Levlex uttalte seg: "Men z1010 er jo ikke laget av plastikk...... :roll: "

Hadde det ikke vært et problem hadde de laget klapp-telefoner uten antenne fra starten av mobiltelefoni..

tviler sterkt på at de har laget dem slik i alle år bare for å tåle mye..

(la oss prøve å holde Samsung borte fra diskusjonen :p , ettersom de (nesten) bare lager klapp-telefoner, og satser spes. på kvalitet og varighet...)

Stå på SE!!!

(Heh, må beklage viss jeg ikke forsto helt her.. skal legge meg nå, så får jeg ta en titt innom i morgen å se om det klarer opp :smile: )

Go' Natt!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...