Tele-Harry Skrevet 25. april 2003 Del Skrevet 25. april 2003 Har nå sett litt på den kommende 6650, og jeg må si jeg begynner å tenke litt når jeg ser spesifikasjonene til denne mobilen. Det er klart at jeg ikke tror denne mobilen vil bli mer populær enn andre nokia, jeg mener, hele gjengen er jo crap. Men det jeg mener er at viss du sammenligner 6650 med f.eks t610, så vil du se at Nokia er oppegående på flere plasser.. Synd at t610 har bare 2mb minne? 6650 har 7mb... For lite med 128x160 pixler på skjermen til t610? 6650 ser ut til å få den samme skjermen som 3650 (altså 176x220 pix.) (det har ikke blitt gitt ut noen info om hvor mange pixler 6650 har, men jeg gjetter dette, ettersom den er nøyaktig lik på bilder), desverre holder nokia seg fremdeles til sine gode gamle 4096 fargers skjermer.. Ønsker du kanskje å ta opp film? Dette kan også gjøres "feilfritt".. (nokia reklamerer med "mer enn 10 bilder i sekundet"...WOW!) Ellers har den HCSD, BLUETOOTH, poly-toner (aner ikke hvor mange), Ir, Wap 1.2.1 (GPRS klasse "ukjent"), java, og tri-band. Kameraet er ikke så dårlig som 7250, tvert imot, 640x480 pix på bilder, 128x96 pix på filming. Som dere ser, en ganske så proff telefon, med det meste av det du trenger.. bare 2 problem som gjør at JEG ikke kommer til å kjøpe den. De er delt opp på/i(?) hundre prosent: 10% -Den er STYGG og TUNG som ****! 90% -"Kvalitet" fra Nokia :smile: -Huff, hvorfor kunne ikke t610 hatt litt mer av den der? (da mener jeg IKKE de 2 minusa ) Dette er forresten ingen negativ kommentar til t610 i den forstand, t610 er en kongemobil uten like, men når nokia kommer med alle de gode funksjonene, og ikke SE, ja da blir jeg litt sur Vel, vel, nok om mine meninger, hva med dere? Noe håp for denne mobilen? (as if, men jeg må jo spørre ) Lenke til kommentar
oleredv Skrevet 25. april 2003 Del Skrevet 25. april 2003 Stort sett enig med deg. Greit nok at den er spekka med funksjonar, men når den ser ut som ein middels murstein og i tillegg har antenne(!) då er den ikkje i nærheiten av å appelere til meg... Lenke til kommentar
OscarMike1 Skrevet 25. april 2003 Del Skrevet 25. april 2003 Ligner litt på den litt eldre 7110.. men om den har samme skjerm som x650,må den være stor. Jeg har 7650, og når jeg har tastaturet inne, og bare skjermen synes, er det fremdeles en stor og tung telefon - 6650 har et vanlig tastatur under skjermen. Så dette blir et slagvåpen av en mobil.. om den har lik skjerm som x650. Uansett så går utviklingen riktig vei. Hvem ville trodd at symbiantlefoner med innebygget kamera ville blitt en realitet for 4 -5 år siden? (mimrer litt over 3210) Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 25. april 2003 Del Skrevet 25. april 2003 Hvor finner jeg bilde av denne telefonen da? Forresten, hvorfor må noka alltid lage noen svære mursteiner når de skal intgrere Bluetooth i de? Hvorfor la de ikke blue tooth inn på mobiler som. feks. 6610, 6100 og 7210? Edit: fant bilde av telefonen, den var jo direkte støgg! Med en svær antenne,den ligner jo på de gamle nmt telefonene demmes! Lenke til kommentar
B0hemen Skrevet 25. april 2003 Del Skrevet 25. april 2003 Uansett funksjoner, jeg kommer ikke til å kjøpe en mobil som ser sånn ut! (kanskje for et par år siden) Lenke til kommentar
eberland Skrevet 25. april 2003 Del Skrevet 25. april 2003 Kjedelig telefon. Miner litt om 5110. Helt enig ang "nokia-kvalitet". Der er det vel bare 5110 som har holdt mål.... Ser ut som om det blit T610.... Men 3500 kroner er mte for en telefon Lenke til kommentar
molna Skrevet 25. april 2003 Del Skrevet 25. april 2003 Vi har hatt 6650 i et halvår nå. Det er en 3650 med UMTS og uten minnekort. Series 60/ Symbian 6.1 osv... Den er fryktelig stor og hører vel best hjemme på 90-tallet. Tele-Harry: GPRS er nok klasse 6, som Nokia av uforståelige grunner tviholder på... WAP 1.2.1 er litt overraskende. Man ville kanskje forventet WAP 2.0... Siden 6650 er en 3G mobil, kommer den neppe til Norge før i 2004. Lenke til kommentar
cnil Skrevet 25. april 2003 Del Skrevet 25. april 2003 Siden 6650 er en 3G mobil, kommer den neppe til Norge før i 2004 tviler på at noen kommer til å kjøpe den da, jeg mener - vi syns den er stor nå :wink: Lenke til kommentar
Kamera Skrevet 25. april 2003 Del Skrevet 25. april 2003 mange kommer til å kjøpe den, fordi det står NOKIA på den Lenke til kommentar
gotark Skrevet 25. april 2003 Del Skrevet 25. april 2003 men den t610. woo! stilig. 8) Men det bringer meg også tilbake til det samme gamle problemet. På jobben har jeg en nokia. Med mellomrom på 0 tasten. Ergo, alt annet enn nokia hjemme resulterer i utallige feiltrykk. Men jeg vet at jeg snart må få bytta ut (mitt største feilkjøp) min siemens C45. (de sier at siemens holder, men da har de ikke prøvd min) Lenke til kommentar
molna Skrevet 25. april 2003 Del Skrevet 25. april 2003 Blir samme som med Z1010 det. De første 3G-mobilene er tragisk store Men innen 3G åpner i Norge, har de forhåpentligvis kommet med nye, mindre mobiler Lenke til kommentar
Trio Skrevet 25. april 2003 Del Skrevet 25. april 2003 antenna er jo bare toppen av kaka! Lenke til kommentar
cnil Skrevet 25. april 2003 Del Skrevet 25. april 2003 mange kommer til å kjøpe den, fordi det står NOKIA på den det er da en av grunnene til at jeg ikke kjøper nokia :wink: Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 25. april 2003 Del Skrevet 25. april 2003 Jupp, der satt den cnil... Synd at Sony Ericsson har store økonomiske problemer Dessuten kommer vel denne 6650 til å bli svinedyr? Lenke til kommentar
Kamera Skrevet 25. april 2003 Del Skrevet 25. april 2003 senil gammel gubbe: Du hadde jo nokia før, da er det litt teit å si at fordi det heter nokia så kjøper jeg det ikke. Du har jo kjøpt d før... Og den gangen var det helt sikkert fordi det sto NOKIA på, det tør jeg nesten vedde på. 6650 blir dyr? Det blir den sikkert, alt fra Nokia er overpriset, den burde jo egentlig ikke være så dyr da det eneste som er nytt er UMTS... Menmen, folk flokker seg nok sammen uansett Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 25. april 2003 Del Skrevet 25. april 2003 De to (JA, vet at det er tre for mye) gangene jeg kjøpte Nokia var det IKKE fordi det sto Nokia på, men den første var grei til mitt bruk, både mht til telefon og abbonnement... Den andre gangen tok jeg den under tvil egentlig, men det ble jo en 3510 fordi... GUUUD så glad jeg er for at den klikka og at jeg betalte 506 kr. i mellom for å få en T720. Mitt beste telefonkjøp noensinne... Lenke til kommentar
cnil Skrevet 25. april 2003 Del Skrevet 25. april 2003 Kamera: Da jeg kjøpte min første mobil, 3330 for 2 år siden var det fordi jeg ikke hadde noe peiling på mobil i det hele. Dessuten hadde den alt jeg trengte (sms, og mulighet for å ringe) og den var NY. Da jeg kjøpte den var det en av de nyeste mobilene på markedet.. Nokia merke skjøt jeg faktisk av med en luftpistol uansett, gla jeg ødela den, ikke noe og ha på - det merket jeg fort når jeg fikk en t68i... Lenke til kommentar
Vice Skrevet 25. april 2003 Del Skrevet 25. april 2003 Det er hvertfall HELT uaktuellt å kjøpe en telefon med en sånn antenne stikkende ut! :-? Lenke til kommentar
Flyndresnik Skrevet 25. april 2003 Del Skrevet 25. april 2003 6650 kunne ha vært en grei telefon. Men det at den mangler muligheten for å bruke minnekort trekker i mine øyne veldig ned. Hvor mye holder 7 MB for egentlig? Og hvor mye mer hadde en hatt plass til med et lite MMC på 64 MB? Etter det jeg vet er det vel bare P800 og 3650 som har dette? Og de er mursteiner. Jeg gleder meg til Samsung SGH-D700 kommer på markedet. Den er jo mye mindre enn P800/3650, har kamera med VGA oppløsning, Symbian OS (samme som 3650), kan spille av MP3 fra minnekort, wav-ringetoner, og stor og fargerik skjerm. Problemet er vel at den blir svindyr. Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 25. april 2003 Del Skrevet 25. april 2003 Ikke P800 engang har MMC (Den benytter Sony Memory Stick Duo, som er MYE dyrere pr. MB... ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå