Dzeko Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Jeg er skeptisk til alt som har med mindfuck å gjøre. Sykt freaky stemme as well. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Dette skal jeg prøve i kveld. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Om du vil ha den på ipoden: http://rs14.rapidshare.com/files/134014502/lolguy.mp3 Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Kjekt å ha på iPoden ja, kan ta seg en kjapp en på bussen Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 (endret) Anbefaler å laste den ned... Dama skifter fra venstre og høyre høyttaler ganske heftig på mp3'en, men hun gjorde ikke det i google-videoen hos meg. Den er sikkert best med headset. HER er alternativ download-link, for de som hater rapidshare. Endret 6. april 2009 av jale Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 tja fikk stå men kom aldri og så lang tid som dette tar så er det lette og ta en kjapp en Lenke til kommentar
Capa Barsavi Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Hørte bare til den delen der du ikke kunne åpne øyelokkene dine(heeelt i begynnelsen) men merket at jeg faktisk ikke kunne åpne dem. Jeg måtte faktisk anstrenge meg litt for å 'rive' meg ut av 'transen' Får prøve å gjennomføre den en annen dag. Ting tyder på at jeg kan få bra utslag på denne. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Google-videoen stopper etter rundt 2min hos meg. Bruk linken til mp3-versjonen som ligger et par poster opp. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Vi minner om reglene for gjesteposting, som du finner i egen boks øverst i forumet. En eller flere poster har blitt slettet som følge av brudd på disse reglene. Husk at posting med gjestekonto er for innlegg av alvorlig og/eller sensitiv art. Vi oppfordrer alle til å respektere reglene, slik at vi kan beholde dette tilbudet for de som måtte trenge det. Grove misbruk vil medføre ip-sjekk. Dette innlegget skal ikke kommenteres, da det er off-topic. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på pm. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet. Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Kan noen bare kort oppsummere hva dette liksom skal være? Jeg har ikke tid til å høre gjennom dette på et par uker... Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Kan noen bare kort oppsummere hva dette liksom skal være? Jeg har ikke tid til å høre gjennom dette på et par uker... Hypnotiserer deg til orgasme. Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Krav til å poste ved bruk av gjestefunksjonen er at innleggene er av sensitiv og alvorlig art og at man ønsker å unngå å få slike personopplysninger knyttet til sin person. Ordningen med gjestefunksjon er til for å gi brukere et utvidet tilbud og mulighet til å kunne sikre seg anonymt om temaer som er av sensitiv art, så vær så vennlig å ikke ødelegg dette med useriøse innlegg. Ved stadig misbruk av denne ordningen vil den bli fjernet. Til informasjon er sensitiv personopplysninger i denne sammenheng definert som informasjon om seksuelle forhold og helseforhold. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg