Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

I jizzed in my pants (jackpot - no hands)

Gjest Malley

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Anbefaler å laste den ned... Dama skifter fra venstre og høyre høyttaler ganske heftig på mp3'en, men hun gjorde ikke det i google-videoen hos meg.

Den er sikkert best med headset.

HER er alternativ download-link, for de som hater rapidshare.

Endret av jale
Lenke til kommentar

Hørte bare til den delen der du ikke kunne åpne øyelokkene dine(heeelt i begynnelsen) men merket at jeg faktisk ikke kunne åpne dem. Jeg måtte faktisk anstrenge meg litt for å 'rive' meg ut av 'transen' :p

Får prøve å gjennomføre den en annen dag. Ting tyder på at jeg kan få bra utslag på denne.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

Google-videoen stopper etter rundt 2min hos meg. Bruk linken til mp3-versjonen som ligger et par poster opp.

Lenke til kommentar

Vi minner om reglene for gjesteposting, som du finner i egen boks øverst i forumet. En eller flere poster har blitt slettet som følge av brudd på disse reglene. Husk at posting med gjestekonto er for innlegg av alvorlig og/eller sensitiv art. Vi oppfordrer alle til å respektere reglene, slik at vi kan beholde dette tilbudet for de som måtte trenge det. Grove misbruk vil medføre ip-sjekk.

Dette innlegget skal ikke kommenteres, da det er off-topic. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på pm. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet.

Lenke til kommentar

Krav til å poste ved bruk av gjestefunksjonen er at innleggene er av sensitiv og alvorlig art og at man ønsker å unngå å få slike personopplysninger knyttet til sin person. Ordningen med gjestefunksjon er til for å gi brukere et utvidet tilbud og mulighet til å kunne sikre seg anonymt om temaer som er av sensitiv art, så vær så vennlig å ikke ødelegg dette med useriøse innlegg.

Ved stadig misbruk av denne ordningen vil den bli fjernet.

Til informasjon er sensitiv personopplysninger i denne sammenheng definert som informasjon om seksuelle forhold og helseforhold.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...