Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

I jizzed in my pants (jackpot - no hands)

Gjest Malley

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
Gjest Gjestgjestgjestgjest

Funket faktisk fint for meg :p

Har litt trening i slikt fra før av, konsentrasjon og sånt. Annbefaler å prøve en gang man er helt alene uten noe som kan forstyrre en. Tror også man burde ligge stille i senga (det gjorde jeg).

Og husk hva dama sier på slutten, øvelse gjør mester.

Artig om det hun sier er sant, at man etter mye øvelse får orgasme hver gang hun sier jackpot.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349

Prøvde det, og jeg kjente kriblinga kom sakte men sikkert, kom ikke med en gang, men med litt hjelp med venstrehånda så kom jeg ekstra godt, og ganske så kjapt!

Lenke til kommentar

Hadde vært en drøm å få det til, men det var ikke noen kjempereaksjon her egentlig. Jeg merka egentlig at jeg ble litt stresset over at det var et ferdig lydklipp, altså at jeg kanskje ikke var kommet like langt i prosessen som hun snakket om. Hun sa liksom "your whole body is vibrating, you want it, blabla", og da lå jeg egentlig der rimelig vanlig. Når hun begynte å snakke om jackpot skjønte jeg at det ikke kom til å funke på meg, men kanskje med trening.!

Lenke til kommentar

Dette var veldig gøy når jeg faktisk gikk inn for å få det til. Fikk ikke orgasme på jackpot, men det sykeste var når hun sa jeg begynte og vibrere og sånn og plutselig mista jeg helt kontroll og kroppen ble fylt av nytelse. Akkurat det varte bare i et par sekunder, men det er god grunn til å fortsette å øve.

Funker dette bare på gutter forresten?

Lenke til kommentar

Greia er vel at du skal bli fullstendig avslappet, og så fokusere på ting som tenner deg og seksuelle situasjoner du har vært i før. Så skal du prøve å gjenkalle de følelsene du hadde da, og så hjelper hun til ved å bygge opp litt spenning i form av at hun teller ned og erter litt før det liksom når et klimaks.

Lenke til kommentar

Nei, jeg var våken hele tiden, men kroppen begynte å gjøre ting som jeg ikke hadde sagt den skulle gjøre hvis du skjønner. ;) Kroppen min begynte å vibrere som bare faen i et par sekunder og akkurat det var en veldig god følelse. Ble litt kvalm og følte meg litt uvel under hele prosessen, men det var ikke så ille.

Lenke til kommentar

Kan godt forstå at dette fungerer, men eg har ikkje prøvd...

Det er rein psykologi. Denne stemmen setter deg etter kvart inn i ein transe ved fleire forskjellige metodar (prate rolig?). Å vere hypnotisert = å vere i ein transe. I ein transe er ein veldig lett påverkelig. Dette betyr at kroppen / hjernen / underbevisstheita vil høyre / bli påverka av kva stemmen seier, og den vil derfor kunne 'kommandere' 'deg' til å få orgasme.

Grunnen til at ein / nokon må øve, er at det ikkje er så lett å komme inn i ei slik transe. Vil tru du må vere i ein ganske djup hypnose for å kunne bli 'kommandert' til å få orgasme, og ei slik transe må ein ofte øve for å kunne oppnå - spesielt når det skal skje berre gjennom lyd.

Håpar eg ikkje er heilt på jordet, for om eg er det så må nokon rette på meg! :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...