Heffer Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Det skal lages kinofilm av macgyver! Hva er deres tanker om det? Hvem burde spille rollen? Burde Bruce Mcgill og RDA komme tilbake i gamle roller? Evnt Dana Elcar også? Lenke til kommentar
EDB Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Tviler sterkt på at Dana Elcar kommer tilbake. Han døde nemlig i 2005. Det hadde det vært gøy å sette Bruce og Richard Dean tilbake. Lenke til kommentar
Heffer Skrevet 18. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2009 NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Tenkte faktisk på det når jeg skrev emnet, men gadd ikke sjekke imdb. Er enig i at RDA og Bruce kunne kommet itlbake i de gamle rollene sine. Lenke til kommentar
decophly Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Macgyver film kommer til å ta helt av! Hadde vært litt humor å sett Macgyver løse noen av dagens kriser - sendt han inn i Irak eller noe lignende. Hvis ikke RDA spiller Macgyver, kan de bare droppe det. Lenke til kommentar
Exclusive Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Det er kun en som kan spille MacGyver og det er Richard Dean Anderson. Det blir som og bytte ut Bruce Willis i Die Hard, Harrison Ford i Indiana Jones eller Bruce Campbell i Evil Dead. Lenke til kommentar
athorb Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Jepp, det må bli RDA eller ingenting. De trenger jo ikke nødvendigvis hente inn en ung fyr, jeg ser gjerne for meg at en "back from retirement"-film kan funke. Lenke til kommentar
Speik Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Ehm.. kilde? De rett-til-dvd MacGyver-filmene var vel ikke noe særlig. Lenke til kommentar
decophly Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 http://www.dagbladet.no/kultur/2008/05/05/534419.html Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 har vel stått stille lenge disse planene nå? Lenke til kommentar
co2 Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Skal det bli noe så må Anderson havne på løpebåndet. http://www.side2.no/film/article2578818.ece Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 (endret) Ser for meg plottet: MacGyver er blitt gammel og bedagelig og er fornøyd med å spise donuts og drikke kaffe på Phoenix-kontoret sitt (han overtok jobben til Pete). Så viser det seg at Murdoch fikk en sønn .. Jeg synes ikke MacGyver er nødt til å være ung og sprek for å funke. Han har jo alltid først og fremst vært lur. Nå må han kanskje være enda litt lurere for å veie opp. Endret 19. mars 2009 av Isbilen Lenke til kommentar
Heffer Skrevet 19. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2009 Her er 30 artikkler om filmen: http://www.imdb.com/title/tt0088559/news#ni0713744 Tror RDA er i plenty av god nok form til å gjøre reprise av rollen, og Bruce Mcgill skal vel være litt kvapsete så. Et stort spørsmål er håret! Hockey eller ikke? Jeg stemmer for hockey! Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Det må jo være hockey hår. Skal man lage film så skal det være så likt som bare mulig. Men kan jo bli litt problem med grått hår og hockey. Kan bli en morsom kombinasjon det. Lenke til kommentar
decophly Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Ja, vi må ikke glemme hockeyen og Murdoc. Hvorfor kan ikke Murdoc òg være gammel? Michael ser jo like ond ut enda, bare med grått hår. http://ia.media-imdb.com/images/M/MV5BOTE0...X265_SY400_.jpg Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Det kan funke dersom RDA legger seg i hardtrening Bare se på Ford i Indiana Jones! Lenke til kommentar
E.I. Lonoff Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Håret te RDA e vel strengt enkleste sak i verden å ordne sånn som det var for 20 år siden. Må si jeg er svæært skeptisk til ny MacGyver film. De forrige kunne jeg godt vært foruten. Blir jo ikke samma sjarmen uansett! Å sprenge opp en dør med en tank med trykkluft blir ikke det samme nå til dags. Tipper det blir så de prøver alt for hardt å ødelegger hele konseptet. Å lage mye av lite. Alt skal jo være så stort å flott idag. Blir å lage veldig mye av mer, det blir for dumt. SKEPTISK. (konklusjon.) Lenke til kommentar
athorb Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 En avdanket McGyver som nå må bryne seg på moderne teknologi med sine gamle speidertriks; jeg synes det høres lovende ut, altså. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 http://www.side2.no/film/article2578818.ece Må si kiloene har kommet raskt de siste årene. klippet er fra september 2007, hvor han ser tilsynelatende godt ut Anyway, skal det være MacGyver må Richard spille. Det de kunne gjort var jo at Richard fikk rollen til Pete som nesten pernsjonert, mens sønnen til Mac (Sam) hadde rollen til Mac eller en helt annen ny rekrutt som senere kunne bli en ny tv serie med annet navn. Nei nå drømmer jeg meg bort Lenke til kommentar
b-real Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 (endret) Shia LaBeouf og vips så er iallefall dotten fornøyd og resten av småjentene Endret 19. mars 2009 av b-real Lenke til kommentar
decophly Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Kan de ikke legge litt penger til dataanimasjon, og kjøre Benjamin Button-style? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå