Milla Skrevet 20. januar 2002 Del Skrevet 20. januar 2002 我认为hardware.no 是一个非常好站点。我喜欢这个论坛和人民这 里。 Pienso que hardware.no es un sitio muy bueno. Tengo gusto de este foro y de la gente aquí. Måtte bare teste :wink: Lenke til kommentar
BBC Skrevet 21. januar 2002 Del Skrevet 21. januar 2002 I think that hardware.no is a very good site. I have taste of this forum and people here. (sier http://world.altavista.com) Lenke til kommentar
Milla Skrevet 21. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2002 Var noe sånt ja - juksemaker :razz: Lenke til kommentar
kingkong Skrevet 21. januar 2002 Del Skrevet 21. januar 2002 Quote: On 2002-01-21 00:28, Milla skrev:?hardware.no ??????????Pienso que hardware.no es un sitio muy bueno. Tengo gusto de este foro y de la gente aquí. Tu no eres un hombre sincero! Lenke til kommentar
Milla Skrevet 21. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2002 Quote: On 2002-01-21 08:56, kingkong skrev:Tu no eres un hombre sincero! Soy las mujeres. Lenke til kommentar
kingkong Skrevet 21. januar 2002 Del Skrevet 21. januar 2002 Quote: Soy las mujeres. Hola, senorita! Que tal? Lenke til kommentar
Milla Skrevet 21. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2002 Quote: Hola, senorita! Que tal? Sí hombre... Dónde en Noruega usted vive? Lenke til kommentar
GalFisk Skrevet 24. januar 2002 Del Skrevet 24. januar 2002 Ich kann nicht diesen schnickschnack verstehen! Kann sie bitte english oder norwegish sprechen..? (Det var en stund sen jag hadde tyska, så allt blev väl fel). Babelfisken skjønner ikke helt hva dere sier heller. Speaking of babelfish, check this out: http://www.tashian.com/multibabel, fun with the fish! Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 24. januar 2002 Del Skrevet 24. januar 2002 Hei! Vel,er ei stund siden eg hadde tysk eg også.Greier som regel å forstå ein tyskar.Men,å snakke tilbake til han på tysk blir vanskligare.. Babelfish forstår ein del.. Hadde tenkt å installere eit translation script på psybncén min for ei stund tilbake...Men,funka bare sånn ok.Så eg gadd ikkje likavel.. Lenke til kommentar
Milla Skrevet 24. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2002 Ok, men kanskje det blir enklere å oversette hvis jeg sier at ikke alt er spansk - men at noe er italiensk? :wink: Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 25. januar 2002 Del Skrevet 25. januar 2002 ich habe angst.. ich been drunk Lenke til kommentar
GalFisk Skrevet 25. januar 2002 Del Skrevet 25. januar 2002 Her var ihvertfall ikke alt tysk. Jeg har en halvsøster som bor på Sicilia, hun kan italiensk (såklart) og snakker nesten fortere enn hun kan. Jeg kan svensk, norsk og engelsk bra, og litt tysk. Ogog rorøvoverorsospoproråkoketot doda. Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 25. januar 2002 Del Skrevet 25. januar 2002 Hei Galfisk! Sicilia? "Mafia" by nummer 1? :wink: Lenke til kommentar
GalFisk Skrevet 28. januar 2002 Del Skrevet 28. januar 2002 Jauda, men de er ikke.no problem for vanlig folk. Vet ikke hvorfor, gubben hennes (som er italiener) sier det ihvertfall. De har jo en skummel vulkan der da, men huset deres ligger høyere enn huset til naboen de ikke liker, så hvis det skjer en katastrofe kan de ihvertfall flire av naboen før de rømmer :smile: Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 28. januar 2002 Del Skrevet 28. januar 2002 Quote: On 2002-01-28 11:13, GalFisk skrev:De har jo en skummel vulkan der da, men huset deres ligger høyere enn huset til naboen de ikke liker, så hvis det skjer en katastrofe kan de ihvertfall flire av naboen før de rømmer :smile: hehe.. =) Lenke til kommentar
sof Skrevet 28. januar 2002 Del Skrevet 28. januar 2002 noen fra Odalen her?? sjekk Denne Lenke til kommentar
GalFisk Skrevet 30. januar 2002 Del Skrevet 30. januar 2002 Odalizern ja :smile: Nettaviser blir dobbelt så gøy hvis de kjøres en tur gjennom den. "Et sentralt medlem ta FpU innrømmer å ha hatt sex me' en mindreårig smårips." LOL! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå