zlpw0ker Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 (endret) ok,jeg har kommet til chapter 2 og fått skaffa meg 2 special dresspheres,den ene er til Yuna som er Floral Fallal, og paine sin Full Throttle. Jeg leste litt på nettet at jeg måtte bruke alle dresspheres i det gridet jeg bruker på den charactern. så her kommer spørsmålene. hvordan får jeg "accessa" de special spherene? hvordan aktiverer jeg de på garmant griden? må nevne at jeg kan se på dresspheres oversikten men jeg får ikke gått inn på de der.jeg har nå testa på Yuna og aktivert alle dresspherene som jeg har på garmant griddet hennes,men jeg får fortsatt ikke brukt de/aceessa de. er det noen som kan hjelpe meg? vet det er noen FF-X/ff-x2 fans her,det må det være og btw,synes at noen moderatorer kunne ha opprettet topics på ff spillene fra ff7 til ffxii. Endret 18. mars 2009 av zlpw0ker Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 (endret) Når du har vært innom alle dresspheres på et grid tror jeg det var R1 for å aktivere special, du ser det når du har vært innom alle og åpner grid'et igjen. Og forresten, du må være i kamp. her har du en tråd for alle FF-spillene: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=423039 Endret 19. mars 2009 av S-r-ex Lenke til kommentar
zlpw0ker Skrevet 19. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2009 Takker for svaret. skal prøve å få det til jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå