zaico Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 Ser spiderman allerede har fått brenbandsadapter til cuben, er dette no kult da? Hvilke spill funker over nettet? er phantasystar online 2 noe kult? Spilte det første endel og synes det var morsomt men nå er kravene til rollespill litt høyere =) Lenke til kommentar
Nexxi Skrevet 25. april 2003 Del Skrevet 25. april 2003 Ja PSO er det beste online spillet til konsoll.. det er vannvittig morro... og du kommer til og bruke maaaange timer på det. Lenke til kommentar
Dirhael Skrevet 25. april 2003 Del Skrevet 25. april 2003 PSO er absolutt verdt pengene! Eneste problemet er at det er litt bakvendt å kommunisere på GC versjonen så hvis du har Xbox (og importert Xbox live + PSO) kjøp det til den i stedet. Voice-kommunikasjon gjør spillet enda bedre Lenke til kommentar
Erling E. Skrevet 25. april 2003 Del Skrevet 25. april 2003 PSO uten tastatur er fullstendig dødfødt i mine øyne. I et spill hvor slåssing er sentralt, kan du ikke stoppe opp i ett minutt for å skrive en liten setning. Resultatet er vanligvis SMS-språk, men også det blir pes å skrive. PSO må spilles med tastatur, eller så venter du på Xbox-versjonen. Lenke til kommentar
Nexxi Skrevet 25. april 2003 Del Skrevet 25. april 2003 Tastatur øker feelinga, men jeg spilte de første ukene uten å det funket fint, det er optimalisert og mann klarer fint og kommunisere uten tastatur med litt trening går det veldig fort, og det er ikke nødvendig trykke inn en og en bokstav, men du har mange ferdig produserte setninger, du kan lage utallige snarveier osv.. det er bare en vanesak, som alt annet, MEN om du tar deg rå til et tastatur til ca 200,- blir det bare enda bedre:=) Lenke til kommentar
Laman Skrevet 25. april 2003 Del Skrevet 25. april 2003 Tror Xbox Live blir bedre enn gamecube-nettspill Lenke til kommentar
Nighte Skrevet 25. april 2003 Del Skrevet 25. april 2003 Jada...Tror det motsatte jeg Å så godt begrunnet...sant? Lenke til kommentar
Laman Skrevet 26. april 2003 Del Skrevet 26. april 2003 På Xbox live får du med en mikrofon i starter-kit'en som du kan gjøre stemmen din lys og mørk. Og du kan legge venner i friends-listen din. For eksempel kan jeg sende meding til en annen om vi skal spille HALO sammen. Lenke til kommentar
Erling E. Skrevet 26. april 2003 Del Skrevet 26. april 2003 Adapter til GameCube er jo egentlig litt søkt. Det er jo bare et online spill i konsollets katalog. Lenke til kommentar
tankbug Skrevet 26. april 2003 Del Skrevet 26. april 2003 muligens kommer det flere spill etterhvert for gamecube, før neste generasjon av konsoller kommer på markedet. Ca. 2005-2006. Lenke til kommentar
NoviKaNa Skrevet 26. april 2003 Del Skrevet 26. april 2003 Mario Kart: Double Dash kommer jo snart! Det skal visst være dritfett, og også det eneste spillet foreløpig hvor man kan koble seg direkte opp mot en annen GC. Alle Mario Kart er jo dritkule! Og på double dash kan én kjøre, mens den andre står bake og skyter på de andre Lenke til kommentar
tankbug Skrevet 26. april 2003 Del Skrevet 26. april 2003 mario cart er det eneste "bilspillet" jeg har satt pris på .....unntatt camageddon2 da Lenke til kommentar
Erling E. Skrevet 26. april 2003 Del Skrevet 26. april 2003 Mario Kart: Double Dash kommer jo snart! Det skal visst være dritfett, og også det eneste spillet foreløpig hvor man kan koble seg direkte opp mot en annen GC. Alle Mario Kart er jo dritkule! Og på double dash kan én kjøre, mens den andre står bake og skyter på de andre Det hadde vært genialt. Mario Kart over nett. Lenke til kommentar
Laman Skrevet 26. april 2003 Del Skrevet 26. april 2003 NoviKaNa skrev: Alle Mario Kart er jo dritkule! Og på double dash kan én kjøre, mens den andre står bake og skyter på de andre Det kan man på HALO også. Heller kjøp en Xbox og Halo! Hehe! Lenke til kommentar
zaico Skrevet 27. april 2003 Forfatter Del Skrevet 27. april 2003 Har både x-box og gamecube Men tenkte pso ville bli litt kult, funker det bredbandsadapteret med avidi 512/128 linje? Lenke til kommentar
zaico Skrevet 27. april 2003 Forfatter Del Skrevet 27. april 2003 ingen som vet om det funker med avidi???? Lenke til kommentar
zaico Skrevet 27. april 2003 Forfatter Del Skrevet 27. april 2003 thanx, tror jeg drar å kjøper da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå