Lurifaksen Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 (endret) Er det noen som har erfaringer med software for å forenkle kundeservice via epost? Trenger ikke nødvendigvis være webbasert, men er vel kanskje det som er mest naturlig. Har per i dag et kontakt-skjema på nettsiden, og dette blir sendt direkte til en epostadresse på en exchange server. Siden Outlook har håpløse muligheter for organisering/kategorisering/oppfølging begynner dette å bli svært slitsomt. Kravene mine er egentlig temmelig simple, det viktigste er disse funksjonene: - Oppdager om samme epostadresse har sendt flere eposter og grupperer dette - Mulighet for flere kundebehandlere, med begrenset tilgang (selvsagt) - Mulighet for kategorisering av henvendelser, sette prioritet etc. - Skal ikke være nødvendig å lage en konto eller logge inn på en nettside for å sende eller svare en forespørsel. Kunden skal altså motta svar fra oss som en helt vanlig epost og kunne svare på den som en vanlig epost. Endret 18. mars 2009 av Lurifaksen Lenke til kommentar
laaknor Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Jeg er veldig glad i OTRS til den typen ting. Tar litt tid å sette seg inn i det, men veldig greit når man bare har kommet i gang. Har også vært litt borti Request Tracker, men syns ikke den er like transparent for den som sender mail. Lenke til kommentar
fglrx Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Hvis firmaet har litt penger å avse er jo eJournal AIM ganske genialt. Er det f.eks komplett, mpx og div andre store nettbutikker bruker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå