Gå til innhold

Noen som kjenner til kundeservice/support-systemer?


Anbefalte innlegg

Er det noen som har erfaringer med software for å forenkle kundeservice via epost? Trenger ikke nødvendigvis være webbasert, men er vel kanskje det som er mest naturlig.

 

Har per i dag et kontakt-skjema på nettsiden, og dette blir sendt direkte til en epostadresse på en exchange server. Siden Outlook har håpløse muligheter for organisering/kategorisering/oppfølging begynner dette å bli svært slitsomt.

 

Kravene mine er egentlig temmelig simple, det viktigste er disse funksjonene:

 

- Oppdager om samme epostadresse har sendt flere eposter og grupperer dette

- Mulighet for flere kundebehandlere, med begrenset tilgang (selvsagt)

- Mulighet for kategorisering av henvendelser, sette prioritet etc.

- Skal ikke være nødvendig å lage en konto eller logge inn på en nettside for å sende eller svare en forespørsel. Kunden skal altså motta svar fra oss som en helt vanlig epost og kunne svare på den som en vanlig epost.

Endret av Lurifaksen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...