Pc96 Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Hei! Jeg har kjøpt gta san andreas på pc og etter noen minnutters kjøring stopper det opp helt og det kommer noen rare lyder. Da må jeg restarte pc-en og starte det på nytt. Den første gangen det skjedde kom det fram at det var noe feil med skjermkortdriverne og at de var blitt gjennopprettet. Hva kan jeg gjøre for å fikse det?? Lenke til kommentar
Merko Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Hvilken Skjermkort, Windows osv har du? Sikker på at Skjermkortet får nok kjøling? Kan være at det går for varmt. Litt info takk Lenke til kommentar
Pc96 Skrevet 19. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2009 (endret) Nvidia geforce 7300 150mb. Windows vista home premium. Får gta sa i god grafikk og ingen hakking men det fryser plutselig. Endret 19. mars 2009 av Pc96 Lenke til kommentar
hanzenn Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Har faktisk samme problemet selv tror også at det kan skyldes skjermkortet, får se og sette inn noe mer kjøling da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå