Far^Side Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 Hei, jeg lurer på om det er noen som vet hvordan man kan rippe bare et spor/track fra en CD plate til en ISO fil? Tenker på å f.eks. kopiere en evt. data-track fra en musikk CD til en ISO fil. Noen som vet om et program til Windows eller Linux som kan gjøre dette? Lenke til kommentar
Far^Side Skrevet 25. april 2003 Forfatter Del Skrevet 25. april 2003 www.goldenhawk.com Takk, men tror nok du misforsto litt, skal ikke brenne CD, men kopiere et singel spor fra en multi-session audio CD og lagre som en ISO fil. Edit: Ok, sjekka ut programmet, ser ut til at jeg kanskje kan bruke dette programmet This software will not copy…· Multisession discs (including CD-Extra and Photo CDs). Ser ut som de fleste audio CDer i dag er multi-session. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 25. april 2003 Del Skrevet 25. april 2003 Jeg vet ikke om det vil fungere, har ikke prøvd det i praksis, men du kan prøve å lage en ISO av cd'en og så prøve med f.eks WinISO og redigere ISO-fila og så se om du kan brenne imaget. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå