Felon Musk Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 (endret) Tok disse rett ved triumfbuen. Hvilket liker dere best (om dere i det hele tatt liker noen av de). Blir de for mørke? Bilde nr.2 er allerede økt med +1 exposure i LR. #1:#2: EXIF #1: ISO500 21mm f/3.5 1/1000s EXIF #2: ISO500 33mm f/3.5 1/1000s - Hiss Edit: Lagt opp i riktig størrelse Endret 18. mars 2009 av Hiss Lenke til kommentar
TGB Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 (endret) Om du hadde gått nærmere og lavere... samt fått skjæring på trappetrinnene på hver side mot nedre hjørner av bildet uten mennesker i trappen hadde dette blitt perfekt Eventuelt kun mennesker helt på toppen med ryggen til. Edit: Komposisjon. Trappen fyller hele bildet nederst, med tigger nederst i hjørnet, som leder opp til toppen av bildet med mennesker som viser ryggen hadde du hatt noe. Så konklusjon etter 2 forsøk på å beskrive det jeg mente - dette fungerte ikke synes jeg. Endret 18. mars 2009 av TGB Lenke til kommentar
Felon Musk Skrevet 19. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2009 Om du hadde gått nærmere og lavere... samt fått skjæring på trappetrinnene på hver side mot nedre hjørner av bildet uten mennesker i trappen hadde dette blitt perfekt Eventuelt kun mennesker helt på toppen med ryggen til. Edit: Komposisjon. Trappen fyller hele bildet nederst, med tigger nederst i hjørnet, som leder opp til toppen av bildet med mennesker som viser ryggen hadde du hatt noe. Så konklusjon etter 2 forsøk på å beskrive det jeg mente - dette fungerte ikke synes jeg. Var en jevn flyt i den tunellen der (er en av de som man må gå i for å komme til triumfbuen, hvis du ikke løper over rundkjøringen da ). Jeg prøvde egentlig å fange det at menneskene er på vei/eller er i lyset, mens tiggeren blir sittende i mørket. Tiden står stille for henne. Hadde jeg hatt stativet mitt der, hadde jeg kjørt på med lang lukkertid, men det haddde jeg desverre ikke Uansett; takk for kritikken Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå