Gå til innhold

BK [2] : Ikke alle har råd til foie gras

Anbefalte innlegg

Tok disse rett ved triumfbuen. Hvilket liker dere best (om dere i det hele tatt liker noen av de).

Blir de for mørke? Bilde nr.2 er allerede økt med +1 exposure i LR.

#1:post-144855-1237413396_thumb.jpg#2:post-144855-1237414148_thumb.jpg

EXIF #1:

ISO500

21mm

f/3.5

1/1000s

EXIF #2:

ISO500

33mm

f/3.5

1/1000s

- Hiss

Edit: Lagt opp i riktig størrelse

Endret av Hiss
Videoannonse
Annonse

Om du hadde gått nærmere og lavere... samt fått skjæring på trappetrinnene på hver side mot nedre hjørner av bildet uten mennesker i trappen hadde dette blitt perfekt :) Eventuelt kun mennesker helt på toppen med ryggen til.

Edit:

Komposisjon. Trappen fyller hele bildet nederst, med tigger nederst i hjørnet, som leder opp til toppen av bildet med mennesker som viser ryggen hadde du hatt noe. Så konklusjon etter 2 forsøk på å beskrive det jeg mente - dette fungerte ikke synes jeg.

Endret av TGB
Om du hadde gått nærmere og lavere... samt fått skjæring på trappetrinnene på hver side mot nedre hjørner av bildet uten mennesker i trappen hadde dette blitt perfekt :) Eventuelt kun mennesker helt på toppen med ryggen til.

Edit:

Komposisjon. Trappen fyller hele bildet nederst, med tigger nederst i hjørnet, som leder opp til toppen av bildet med mennesker som viser ryggen hadde du hatt noe. Så konklusjon etter 2 forsøk på å beskrive det jeg mente - dette fungerte ikke synes jeg.

Var en jevn flyt i den tunellen der (er en av de som man må gå i for å komme til triumfbuen, hvis du ikke løper over rundkjøringen da :omg: ).

Jeg prøvde egentlig å fange det at menneskene er på vei/eller er i lyset, mens tiggeren blir sittende i mørket. Tiden står stille for henne.

Hadde jeg hatt stativet mitt der, hadde jeg kjørt på med lang lukkertid, men det haddde jeg desverre ikke :(

Uansett; takk for kritikken :yes:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...