TheMartine Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 (endret) Tok dette bildet da jeg skulle skrive en sak fra opptaksprøvene til Gyldne Tider-showet hos TV2, og synes egentlig det ble en artig variant å fotografere de som sto på scenen halvveis gjennom TV-kameraet. Edit: ble litt stort, ja :b Endret 18. mars 2009 av TheMartine Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Ja, det var jo litt artig det da Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 En god ide. Den mørke stripen i TV skjermen trekker det litt ned synes jeg. Men utrykket til fyren nærmest kamera kompenserer det glatt Tom Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Syns ikke du traff her, iallefall ikke for meg. Når bildet på tv-kameraet er så uklart. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 18. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2009 Ja, stripen på TV-skjermen er litt uheldig, men ikke så lett å unngå, egentlig. Kunne muligens prøvd å gjøre bildet på skjermen tydeligere også, men det ble vanskelig å kombinere både TV-skjermbildet og samtidig få med seg de som sto på scenen bak. I tillegg sto kameraet oppe på en pall, så jeg måtte stå på tå for å ta bildet. Litt optimistisk å satse på både pose og sekk, kanskje :b Lenke til kommentar
stonhans Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Ja, stripen på TV-skjermen er litt uheldig, men ikke så lett å unngå, egentlig. Kunne muligens prøvd å gjøre bildet på skjermen tydeligere også, men det ble vanskelig å kombinere både TV-skjermbildet og samtidig få med seg de som sto på scenen bak. I tillegg sto kameraet oppe på en pall, så jeg måtte stå på tå for å ta bildet. Litt optimistisk å satse på både pose og sekk, kanskje :b Jeg tror bildet hadde fungert bedre om kameaet hadde hatt en lcdskjerm. Da hadde du sluppet "stripene". Ellers likte jeg bildet og ideen! Lenke til kommentar
kaian Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Ideen er god, og jeg synes ikke stripa i skjermen gjør noe. Tvert i mot synes jeg den er ok, den forteller om type utstyr. Men når bildet ellers i skjermen blir så uklart lurer jeg på om ikke det ville fungert bedre med fokus på bandet, og at det uskarpe monitorbildet var med i hjørnet? Det viktigste er at det var godt sett og utført. Ikke helt der, men nært nok! Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 18. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2009 Takk, takk! Skal jo nevnes at man må handle raskt under slike omstendigheter, så dette bildet er mer et blinkskudd enn noe godt planlagt fotografi. Men jeg liker det, jeg, og så ser det litt bedre ut i liten skala Lenke til kommentar
Øyjor'n Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Jeg synes egentli uklarheten på skjermen gjorde bildet. Da kan du ikke se hvem du tar bilder av, men på en annen måte ser du det også... Jeg liker det Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 20. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2009 Takk for det, Oyjorn Det er visst meninger i alle retninger om akkurat den skjermen :b Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå