Gå til innhold

BK: Under opptaksprøvene


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, stripen på TV-skjermen er litt uheldig, men ikke så lett å unngå, egentlig. Kunne muligens prøvd å gjøre bildet på skjermen tydeligere også, men det ble vanskelig å kombinere både TV-skjermbildet og samtidig få med seg de som sto på scenen bak. I tillegg sto kameraet oppe på en pall, så jeg måtte stå på tå for å ta bildet.

 

Litt optimistisk å satse på både pose og sekk, kanskje :b

Lenke til kommentar
Ja, stripen på TV-skjermen er litt uheldig, men ikke så lett å unngå, egentlig. Kunne muligens prøvd å gjøre bildet på skjermen tydeligere også, men det ble vanskelig å kombinere både TV-skjermbildet og samtidig få med seg de som sto på scenen bak. I tillegg sto kameraet oppe på en pall, så jeg måtte stå på tå for å ta bildet.

 

Litt optimistisk å satse på både pose og sekk, kanskje :b

 

Jeg tror bildet hadde fungert bedre om kameaet hadde hatt en lcdskjerm. Da hadde du sluppet "stripene". Ellers likte jeg bildet og ideen! :)

Lenke til kommentar

Ideen er god, og jeg synes ikke stripa i skjermen gjør noe. Tvert i mot synes jeg den er ok, den forteller om type utstyr. Men når bildet ellers i skjermen blir så uklart lurer jeg på om ikke det ville fungert bedre med fokus på bandet, og at det uskarpe monitorbildet var med i hjørnet? Det viktigste er at det var godt sett og utført. Ikke helt der, men nært nok!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...