Gjest Slettet+513 Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 (endret) Det er ikke ofte men installere spill på xbox 360 henger seg plutselig opp, hva kommer slikt av? dårlig koding eller varm hardware? Noen ganger etter noen minutter andre ganger etter utallige timer. Finner ingen svar på det. Den har vært reparert to ganger før, men er i orden, var i orden intill jeg installerte spillene på 120 Gb harddisken, både demoer og fulle spill kan fryse seg men er veldig skjeldent. Bruker 1080p. Endret 18. mars 2009 av Slettet+513 Lenke til kommentar
Aoopoo3 Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Det er ikke ofte men installere spill på xbox 360 henger seg plutselig opp, hva kommer slikt av? dårlig koding eller varm hardware? Noen ganger etter noen minutter andre ganger etter utallige timer. Finner ingen svar på det. Den har vært reparert to ganger før, men er i orden, var i orden intill jeg installerte spillene på 120 Gb harddisken, både demoer og fulle spill kan fryse seg men er veldig skjeldent. Bruker 1080p. Det skjer på min xbox også Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 mm, starta å skje med meg etter NXE. Gjerne når jeg åpner opp xbox menyen når jeg spiller. Skjedde før NXe også, men ikke så ofte. Lenke til kommentar
xboxsupport Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 (endret) -- Endret 3. juli 2009 av xboxsupport Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Prøvd å cleare cahce? (System settings -> Memory -> Y -> X X LB RB X X -> Yes) Jepp, har gjort det før. Men det som er så rart er at det kun skjer når jeg spiller på nettet, eller på noen spesielle spill. Som l4d eller noe, men spillet fortsette jo å spille som før. Lenke til kommentar
Solsviken Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Helt normalt på min xbox elite at den henger seg i ny og ne. Forbanna dritt produkt egentlig sånn kvalitetsmessig. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Det er noe av det mest idiotiske jeg har hørt. Lenke til kommentar
Solsviken Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Er det det ja ? Jeg definerer et produkt som "Dritt kvalitetsmessig" når en så stor andel av produkserte xboxer får en feil eller mangel på et eller annet TIDLIG tidspunkt i boxens liv. Jeg har både Xbox og PS3, PS3 har i sine snart 1,5 år som jeg har hatt den fortsatt ikke hatt noe problemer som jeg kan huske. Med xboxen min har jeg daglig et eller annet herk, det samme har tusen tusen vis av andre. Ergo, kvaliteten SUGER på maskinen. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Helt normalt at den henger seg tydeligvis. Vet ikke om det er spillene som forårsaker det eller selve boksen. Og ja, det er ett drittprodukt i den sammenheng. Det føyer seg bare inn i rekken over problemer med stabilitet den boksen har hatt gjennom tidene (RROD anyone?). Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513 Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Synes ikke Xboxen er så dårlig, håper på at de en dag kan lansere en med mye større og bedre kjølesystem som også er stille. Vil ha garantien så sånt gjør jeg ikke selv. Pcer kan vist også henge seg slik hvis grafikkortet blir overhetet. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Jepp. Men det er en stor forskjell. Xboxen er helprodusert for dette. Som du selv nevner, du kan ikke gjøre noe uten at garantien ryker. det gjelder ikke i en PC. Hvis en PC får problemer med varme, så kan du selv åpne den, blåse støv utav, og/eller bytte vifter og slikt. En PC er også, iallefall av folkene her på forum, gjerne satt sammen av privatpersoner. Man kan da regne med at disse kan gjøre tabber som å underdimensjonere luftgjennomstrømning i kabinettet eller undervurdere kjølingsbehovet. Man forventer tross alt ikke mer av amatører. Av noen som lever av å bygge konsoller derimot... Lenke til kommentar
Typho Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Helt normalt at den henger seg tydeligvis. Vet ikke om det er spillene som forårsaker det eller selve boksen. Og ja, det er ett drittprodukt i den sammenheng. Det føyer seg bare inn i rekken over problemer med stabilitet den boksen har hatt gjennom tidene (RROD anyone?). Kjenner meg ikke igjen her. Min Xbox 360 Elite fra 2007 har aldri hengt seg. Og før jeg byttet til den så hadde jeg en Xbox 360 fra release som heller aldri hang seg. Den fikk derimot RROD. Så jeg prøver ikke å komme her å si at Xbox 360 er feilfri, men at det er normalt at den henger seg opp er bare tull! Hvis maskinen fryser ofte så ville jeg ha sendt den inn til service. Lenke til kommentar
SuperOxideMan Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Jeg har begynt å tro at jeg har solgt sjela mi i søvne eller noe, min xbox360 som jeg kjøpte på launch day noen år tilbake har aldri hatt RROD, overoppheting, feil med grafikk, slukt spill, feil med dvd-rommen eller noe som helst._. Det nærmeste jeg kommer er at jeg en gang glemte å plugge i skjerm kabelen til boxen, og lys begynte å blinke. Mitt tips, ikke ha 360'en inne i ei tv hylle/bord eller noe. Min står på pulten min, masse luft rundt den, helt på andre siden av der pc'en står, så den får ikke noe mer varme enn det den lager selv, vinduet er ganske nærme så jeg bare lufter om det blir varmt inne i rommet. Har hatt den på konstant for flere uker uten noe feil, så det er noe med hvor den står tror jeg. Lenke til kommentar
Markelure Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 har ikke lest hele tråden så vet ikke om det er nevnt. det er veldig viktig at den står veldig luftig. min hang seg et par ganger tidligere så flyttet jeg den til en luftigere en plass etter det har den ikke hengt seg noe som jeg kan huske. Lenke til kommentar
Sny91 Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Jeg har begynt å tro at jeg har solgt sjela mi i søvne eller noe, min xbox360 som jeg kjøpte på launch day noen år tilbake har aldri hatt RROD, overoppheting, feil med grafikk, slukt spill, feil med dvd-rommen eller noe som helst._. Det nærmeste jeg kommer er at jeg en gang glemte å plugge i skjerm kabelen til boxen, og lys begynte å blinke. Mitt tips, ikke ha 360'en inne i ei tv hylle/bord eller noe. Min står på pulten min, masse luft rundt den, helt på andre siden av der pc'en står, så den får ikke noe mer varme enn det den lager selv, vinduet er ganske nærme så jeg bare lufter om det blir varmt inne i rommet. Har hatt den på konstant for flere uker uten noe feil, så det er noe med hvor den står tror jeg. Min er slik den og. Ikke kjøprt på release tough, men ble kjøpt når det var ganske nytt ihvertfall. Og den har som hos deg, aldri klikket. Rart. Den sto rett ved siden av varmeovnen før og, så i teorien skulle den gått til helvete for lenge siden. Priser meg bare for den god deal med djevelen eg. Hehah Lenke til kommentar
SuperOxideMan Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Syns det er utrolig dumt at alle som har en xbox360 som ikke har feila ikke sier det. Det lager en stereotype av at xboxen feiler hele tiden, men det er jo mange der den ikke feiler. De ville jo ikke ha laget 360'n om den bare feilet. Men men, er i likhet med ScreamRape glad for at 360'n min er feilfri. Broren min har bytta box 3 ganger nå, og til slutt(når nr.3 fikk rrod) kjøpte han den nye jasper arcade typen. Fint å spille uten å ha frykt for å få rrod eller noe også haha Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå