Idrin Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Jeg lurer på om det lønner seg å sende datakomponenter til reparasjon i utlandet? Har en Enermax PSU som har tatt kvelden. Jeg spør ved tanke på div. avgifter osv. Lenke til kommentar
Makky Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Den eneste "avgiften" er portokostnaden. Når du sender den fyller du ut er toll-skjema hvor du krysser av at det er en reparasjons-objekt. Da slipper du å betale noe når den kommer tilbake enten reparert eller som nytt produkt. Lenke til kommentar
Idrin Skrevet 18. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2009 Ah nice. Takker for raskt svar. Da pakker jeg beistet ikveld og sender det imorgen. Lenke til kommentar
BearCat Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Er den utenfor garanti/reklamasjons tid ? Lenke til kommentar
Rookie_NO Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Da tenker du sikkert på at han har krav på full dekning av utgifter i forbindelse med innsending? Så lenge butikken henvender seg til norske kunder (typisk nettbutikk med norsk tekst ala "pixmania.com") MÅ de forholde seg til norsk forbrukerkjøpslov og skal således betale alt av kostnader du har på serviceinnsendingen. Tvister rundt dette går gjennom "Forbruker Europa". Dette er da forutsatt at reklamasjonstiden ikke er utgått. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå