tigersager Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Trenger litt hjelp her, er ute etter en delemoped for min Honda MTX, har vært på finn.no og kjekka men det nærmeste jeg kommer til er Honda MT5. Noen som har noe å kunne tilby meg eller vet om et sted jeg kan se på? Takk på forhånd Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Har erfart at delesykler er det lettere å finne på autodb.no Har du sjekka der? Lenke til kommentar
tigersager Skrevet 18. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2009 (endret) Har erfart at delesykler er det lettere å finne på autodb.noHar du sjekka der? nei, jeg har vedlig lite peil på motorer og mopeder, så jeg vet ikke om sånne sider, men skal se på det nå Har sett på den nå, men fant ikke det jeg er ute etter Endret 18. mars 2009 av tigersager Lenke til kommentar
aleks558 Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 har en god del deler. gi meg ei liste med hva du trenger så skall jeg se hva jeg har Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå