A-dog Skrevet 22. april 2009 Forfatter Del Skrevet 22. april 2009 kjøpt nytt etter råd fra biltema type Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Har du lada det nye batteriet? Jeg måtte lade mitt, kjøpt fra biltema. Btw, hvilken plugg har du? Prøvd å kicke ute pluggen i? Hvis ikke, prøv. Vet ikke hvorfor, men det hjalp iallfall meg når jeg skulle ha start på en som hadde stått lenge. Lenke til kommentar
A-dog Skrevet 23. april 2009 Forfatter Del Skrevet 23. april 2009 Har ikke ladet batteriet mitt fra Biltema, men han en arbeider der sa at batteriet mitt var tom og at det var lurest å kjøpe et nytt. Virker litt teit om han ikke hadde nevnt at jeg trengte å lade det og. Pluggen er også kjøpt etter at jeg forklarte hvilken sykkel jeg hadde og så ga han med en plugg som var visst den beste. Skal prøve å kicke den uten plugg i Lenke til kommentar
Markelure Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 nå har ikke alle på biltema topp kunskaper heller. er ofte kun studenter som trenger litt penger. du må lade batteri opp første gang. ellers vil det aldri fungerer skjikkelig. Lenke til kommentar
A-dog Skrevet 23. april 2009 Forfatter Del Skrevet 23. april 2009 Så da må jeg altså tilbake til biltema og kjøpe batterilader? Lenke til kommentar
Markelure Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 kan du gi link til hvilken batteri du kjøpte? Lenke til kommentar
A-dog Skrevet 23. april 2009 Forfatter Del Skrevet 23. april 2009 Fant ikke noen link eller slikt, men her er all infoen: 12 v/4 AH Art. 80-250 Biltema Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 (endret) Da skal du ha 1 stk sånnen http://www.biltema.no/products/product.asp?iItemId=88149 Hvis du kjøper så sjekk at den står på 12v, det er en bryter på undersiden av "den store boksen" Nå vet ikke jeg om du har lader fra før altså, derfor jeg skriver dette. Endret 23. april 2009 av .Butthead. Lenke til kommentar
A-dog Skrevet 23. april 2009 Forfatter Del Skrevet 23. april 2009 Okey konge, får prøve å kjøpe den til helgen. Som en liten digresjon er det noen som vet om det finnes frilanser mekanikere i akershus? Hvis det idet hele tatt er et yrke Uansett thanks for all hjelp, får håpe vi får svinet til å gå Lenke til kommentar
5ondre Skrevet 24. august 2013 Del Skrevet 24. august 2013 Samma har skjedd med min. Prøvd å bruke kiken? det funka på min. Også kan det hjelpe med ny startmotor som jeg også har gjort Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå