Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Kløe, rødme, hovenhet og utflod fra penis

Gjest Raico

Anbefalte innlegg

Gjest Raico

Hei. Gutt på 19 år. I løpet av dagen i dag har jeg følt en iling eller kløing i penis. Nå er penis halvparten av normal størrelse (lite blod i penis), det klør og lukter. Drar jeg forhuden langt bak ser det ut som om underforhuden er rød og hoven. Det ser også ut til å komme en væske ut av penis. Dette må da være en form for infeksjon?

Saken er den. Jeg har ikke hatt sex i det siste, annet enn at jeg ga oralsex og fingret en jente for noen uker siden. Da tok jeg jo på penis. Kan det ha overført smitte? Har noen hatt lignende? Vil det gå over av seg selv? Kan jeg vente litt med å gå til lege og så? Er det noen andre steder jeg kan få det sjekket?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette bør være en No-brainer. Du til lege, så snart som mulig.

Siden du er seksuelt aktivt må du sjekkes for SOS.

Som jeg husker, tar ikke legevakten SOS-infeksjon som prioritering, så det er best du oppsøke fastlegen/sos-klinikk tidlig imorgen.

Endret av Vaio
Lenke til kommentar
Gjest Raico

Takk for alle svar. Symptomene har gradvis forsvunnet, og i morges da jeg egentlig skulle til legen var alt tilsynelatende bra igjen. Holder et øye med det fremover, men det ser ut som om et ekstremt renhold de siste dagene har tatt seg av det. Hva kan det ha vært?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...