Dr. Chaos Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 (endret) Heisann! Vi skal skrive øktplan og presentare en idrettsutøver. Jeg har ikke klart å finne noen øktplan for en idrettsutøver, og håpet på om noen kunne linke meg til noe. Takk på forhånd! Endret 18. mars 2009 av Crash Lenke til kommentar
reef91 Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Er vel bare til å knytte øktplanen opp mot grenen idrettsutøveren driver med der en legger vekt på hvilke egenskaper og ferdigheter som står i fokus i den idretten. Lenke til kommentar
Dr. Chaos Skrevet 18. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2009 Hva mener du? Jeg finner ingen øktplan på nettet for en idrettsutøver, det som er problemet. Lenke til kommentar
Dr. Chaos Skrevet 18. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2009 (endret) Det ordnet seg! Fant ut av det. Endret 18. mars 2009 av Crash Lenke til kommentar
reef91 Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Er ikke meningen at du skal lage din egen øktplan da?... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå