ragamuffin Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Fortsetter med en serie av de utrolig søte barna som man traff på ved forskjellige anledninger. Alle (inkl foreldrene) syntest det var like stas å bli tatt bilde av - og ikke minst se seg selv på LCD'en etterpå. De to andre seriene fra samme tur: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1085332&hl= https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1085013&hl= (i motsetning til de to andre forteller ikke disse bildene noen historie tilsammen, men det får heller stå seg) Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Flotte bilder, og en fryd å se på! Virkelig bra bruk av lite dybdeskarphet.. Lenke til kommentar
Stian84 Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 fått mange fine bilder ut av denne turen.. Syntes bilde 1 og 3 var best i dennne serien.. Nesten så jeg får lyst til og pakke baggen og dra på tur.. Lenke til kommentar
ragamuffin Skrevet 18. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2009 Takker for kommentarer. Bilde nr 3 var forresten litt artig (situasjonen). Gikk bortover gata (etter å ha tatt en pils og bilder på baren i den bildeserien), og kom over en skokk unger som stod inne på en gårdsplass. Det var en liten barneskole. Et par små stod å hang ved smijernsporten og jeg satt meg ned på huk for å ta bilder av de. Gikk ikke lenge før det myldret av unger som ville bli tatt bilde av. Store sorte øyne, brede glis og flotte uniformer var selvsagt en drøm for en hobbyfotograf. Valgte ut dette bildet pga blikket til jenta (og at fokus satt). Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Fantastiske bilder, Muffin. Samtlige av seriene dine har levert, og det som bare faen Lenke til kommentar
Carny Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Det første bildet ble utrolig bra! Synd (i alle fall for min del) at du brukte det først, for resten faller nesten litt gjennom pga det. Selvsagt ikke ment negativt om de andre, for de står godt alene, men for komposisjonen av seriens del ville jeg plassert det litt lenger inn i serien. Bilde #4 er litt på kanten, ikke for min del, men for folk med en tilbøyelig fantasi og legning (hvis det kan kalles legning da ) Lenke til kommentar
ragamuffin Skrevet 19. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2009 Takker for din kommentar også Carny. Min egen favoritt er nr 3 (den lille skolejenta). Ang #4 har det ikke fallt meg (eller andre jeg har hørt fra) inn at dette er nær noen kant...det skulle tatt seg ut Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Mange blide barn her. Særlig jenta i #1. Må bli i godt humør av slikt Tom Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 (endret) Bra bilder. 1 og 3 mine favs.. Endret 19. mars 2009 av Vultur Gryphus Lenke til kommentar
fototim Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 (endret) Bilde #4 er litt på kanten, ikke for min del, men for folk med en tilbøyelig fantasi og legning (hvis det kan kalles legning da )Veldig trist, men ja. Samme tanken for gjennom mitt hode. Synlig brystvorte er nok til at et slikt bilde blir betrakta som not office friendly som det sies over there. Jeg vet ikke helt hva som er verst, at griser finner sexuell nytelse av slike bilder, eller at puritanerne sier fyfy. Begge deler er en uheldig sexualisering av barn. Triste greier. Og jeg føler meg litt som party pooper når jeg sier det. For dette er egentlig feelgood bilder Endret 19. mars 2009 av fototim Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Desuten har Unge 4# noe hvitt rundt munnen. Om ikke noen ringer til Kripos snart, kommer jeg til å bli sjokkert over dette forumet sin amoralske holdning til utnytting av små barn i ikke-vestlige land. Lenke til kommentar
ragamuffin Skrevet 20. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2009 (endret) Ja vi setter vel dermed strek for denne ikke-saken nå, eller? (har forøvrig hatt bildet på flickr og dpreview noen uker nå uten et kvekk av lignende bemerkninger) Endret 20. mars 2009 av ragamuffin Lenke til kommentar
fototim Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 (endret) Ja vi setter vel dermed strek for denne ikke-saken nå, eller? Helt enig. Beklager avsporinga Bildene er som jeg også forsøkte å si, ekte feelgood bilder. De satte meg rett og slett i godt humør. Spesielt det siste satte jeg pris på. Det er noe ved dette øyeblikket, som får meg til å stoppe opp og la tankene vandre tilbake i tid. Endret 20. mars 2009 av fototim Lenke til kommentar
olar0701 Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Flotte bilder og den serien jeg liker best av dine feriebilder. Her briljerer 135mm`en din sammen med fotogene modeller Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Helt fantastiske bilder. Det må jeg få lov til å si, for det er så feilfritt som det nesten kan bli, og denne serien ligger på lik kvalitet (om ikke over) som resten av bildeseriene dine. Jeg gleder meg til å dra på tur for å ta bilder inspirert av dine! Men kunne jeg ha fått link til flickr-siden din? Er litt interresert i resten av bildene dine, ser du. Lenke til kommentar
ragamuffin Skrevet 21. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2009 Helt fantastiske bilder. Det må jeg få lov til å si, for det er så feilfritt som det nesten kan bli, og denne serien ligger på lik kvalitet (om ikke over) som resten av bildeseriene dine. Jeg gleder meg til å dra på tur for å ta bilder inspirert av dine! Men kunne jeg ha fått link til flickr-siden din? Er litt interresert i resten av bildene dine, ser du. Hyggelig tilbakemelding fototim, olar og wiciwato Sjekk PM wiki. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå