JoeDohn Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 Så jeg virkelig riktig når det stod i en reklameavis fra elkjøp idag at de selger GC (vanlig utstyrt) bundla med Metroid Prime til 1500 spenn? Er ikke dette spottpris? Lenke til kommentar
nihil Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 Elkjøp har noe kampanje på Gamecuben nå ja. Snart er de vel gratis. Kjøpte meg nettopp xbox selv, rett før jeg vant en Gamecube med Metroid Prime på nettet .. Lyst til å kjøpe den billig, eller må jeg kaste bort hele eksamensperioden på gaming nok en gang? Lenke til kommentar
Betongmannen Skrevet 25. april 2003 Del Skrevet 25. april 2003 Hvor mye skal du ha for kuben? Lenke til kommentar
Nymfo- Olga Skrevet 25. april 2003 Del Skrevet 25. april 2003 Interessent to melder seg herved... Lenke til kommentar
YBD Skrevet 25. april 2003 Del Skrevet 25. april 2003 Jeg har også vunnet den pakken på redzone, går ut i fra at det var der du også vant den. Vant i februar, men har ikke fått den enda. Har du fått den? Lenke til kommentar
nihil Skrevet 25. april 2003 Del Skrevet 25. april 2003 YBD: Den første kuben ble sendt ut på onsdag. Vet ikke hvor mange de sender ut pr dag dog. Kan nok ta litt tid. Vunnet mye? :o Selger til første bud på 1000 spenn. Du får cubemetriod prime ubrukt, men må selv betale frakt (ca 150?), og evt oppkrav hvis du ikke vil bruke forhåndsbetaling. Send en mail til [email protected] hvis interessert. /nih ps; beklager forumadmins om dere ikke liker kjøpsalg her, men så ut som om det var noen som hadde mer lyst på en kube enn meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå