opijo Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Dag 1: Armer/Bryst/Rygg og Mage Dag2: Lår / Legs Dag3: Hvile Dag4: Mage / Bryst / rygg Dag5: ALT Cardio , løp eller noe annet. ---------------------------------- På dag5 er det alt , Lår, armer osv.. Har tatt en hvile dag mellom hver muskelgruppe.. Untatt på Dag4. Og på Dag5 skal jeg slitte meg ut så er det tid for helg , og da er det hvile i 2 dager. Hva synest dere? Burde jeg trene noe andre muskelgrupper? Lenke til kommentar
Snusi Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Hvor gammel er du og hvor lenge har du trent? Erfaring fra andre programmer? Lenke til kommentar
opijo Skrevet 19. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2009 Jeg er 13/14 år , og har trent i et halvt år (små trent) Lenke til kommentar
Papirstopp Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Kanskje et dumt spørsmål, men hva er målet ditt? Lenke til kommentar
Grand Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 (endret) Slenger ut et lite forslag på oppsettet ditt. Dag 1: Armer/Bryst og Mage Dag2: Rygg og bein Dag3: Hvile. Dag4: Bryst, armer og mage Dag5: Rygg og bein. Dag5: kardio. Endret 19. mars 2009 av Sno Lenke til kommentar
Grand Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 (endret) Glemte å skrive at grunnen for at jeg fletta sammen rygg og bein er at du bruker rygg i markløft og knebøy. EDIT: Det er i og for seg ikke et program, du må si litt mere om hvor erfaren du er og hva du er ute etter, samt hva du har tilgang til. Endret 19. mars 2009 av Sno Lenke til kommentar
opijo Skrevet 19. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2009 Desverre har jeg ikke tilgang til stang eller benk , men jeg vet om noen par øvelser til rygg som man kan bruke manualer.. Lenke til kommentar
Papirstopp Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Så det du har bare tillganger til manualer? Hva vil du oppnå med programmet? Lenke til kommentar
opijo Skrevet 22. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2009 Frivekter er definitivt bedre enn apparater, bruker kroppsveketen også.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå