MrAvionics Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Hei noen anbefalinger til In ear headset? Skal brukes mest til mobilen da jeg hører på musikk og radio på den. Litt til spill også på pc. noen anbefalinger? nesten alle prisklasser. Må vere gode i forhold til prisen. Mvh ArneAustenaa Lenke til kommentar
Star Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Har gode erfaringer med Cresyn C750 som også er relativt billige. Ellers kan jeg anbefale Sennheiser CX serien som passer godt i de fleste ører og har solid lyd. Bruker selv for tiden Bose Triport IE, og synes lyden er fantastisk god og vel verdt prisen.. Er dog klar over at en del brukere på forumet ser på disse som overpriset Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 19. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2009 Takker for tips. blir kansje Cresyn C750. Men noen andre som anbefalinger noen gode, som jeg også bør vurdere? Mvh ArneAustenaa Lenke til kommentar
EirikAskheim Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Jeg vil anbefale Soundmagick PL-30, som kan bestilles på f.eks mp4nation.net. Har ett par på vei fra Hong Kong selv, å jeg gleder meg til å teste dem. Det hadde vært lettere å hjelpe deg dersom du hadde en prisklasse. 200 kr? 1000? 8000? http://www.head-fi.org/forums/f103/soundma...rphones-323413/ Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Jeg bruker utelukkende Shure. Jeg vet ikke hvilken modell du bør kjøpe, for de har byttet om på alle modellnumrene siden sist jeg kjøpte, men jeg betalte rundt 1200 den gang, og har aldri vært så fornøyd! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå