Gå til innhold

Mat vi ikke vet hvordan vi spiser

Gjest Slettet+9871234

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-77do0b

Selv om det er det samme som flere har svart, så vil jeg alikevel vise meg frem og støtte flere av mitt like i ryggen ved å si:

Jeg pleier også å ha alt sammen på fatet og knekke opp skjell i to deler som jeg etterhvert legger fyllet oppå, eller knuser skjellene over for å få knasen. Eventuelt knase litt skjell over fyllet som allerede ligger i lompa.=)

Speilegg? På brødskiva ved siden av pølse/bacon eller ved siden av pølse/bacon for å droppe brødskiva?

Forøvrig er det rågodt med tomatpuré og litt basilikum på skiva.

Lenke til kommentar
Tacoskjell, denne merkverdige, sprø, U-formede innretningen som knekker sammmen etter første bit, og etterlater deg med tacosaus på fingrene og et kaos på tallerkenen. Må spises ytterst forsiktig, selv spiser jeg heller tortillachips til tacoinnholdet mitt.

Pizza. Bestikk eller fingre? Umulig å svare på?

Hehe, jeg husker første gang taco kom i butikkene i Norge. var vel mot slutten av 90-tallet. Da prøvde vi taco-skjell første gangen. Har hatt tortillas ever since. For noe drit!

Lenke til kommentar
Hehe, jeg husker første gang taco kom i butikkene i Norge. var vel mot slutten av 90-tallet. Da prøvde vi taco-skjell første gangen. Har hatt tortillas ever since. For noe drit!

Slutten av 90-tallet? Når er du født?

Taco (regner med at du mener kryddermiks i dårlig kjøttdeig og mais/salat/agurk/ost/rømme servert i tørre serviettholdere av mais) spiste jeg mengdevis av allerede på 80-tallet, men sluttet med det en gang på slutten av 90-tallet (!).

Lenke til kommentar
Man kan kjøpe Taco Tubs. De er perfecte dersom man vil ha sprø tortillachipssmak men ikke vil risikere halve måltidet i fanget. Ellers kan man jo knuse opp litt tacoskjell inn i en tortilla :)

Aaah. De er perfekte.

Selv har jeg alltid trodd det var kun meg som sleit med disse U-skjellene :) . Flott å se flere slite med det.

Lenke til kommentar

Slutten av 90-tallet? Når er du født?

Taco (regner med at du mener kryddermiks i dårlig kjøttdeig og mais/salat/agurk/ost/rømme servert i tørre serviettholdere av mais) spiste jeg mengdevis av allerede på 80-tallet, men sluttet med det en gang på slutten av 90-tallet (!).

Jeg tenker på merker som Old El Paso, osv. Hadde vel ikke det på 80-tallet?

Lenke til kommentar

Jeg har også lurt på de tacoskjellene, men når jeg spiser taco er jeg den eneste som søler fyll på tallerkenen..

Jeg knekker skjellet i to på langs, og presser de to bitene sammen når jeg eter. Funker sånn passe.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...