AnaXyd Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 (endret) Heisann! Det er mange som lurer på hvordan de skal oppføre seg i et forhold, ihvertfall ta de riktige valgene og si de riktige tingene. Mange er tøfler, ofrer seg for den andre parten, mens andre klarer å holde en litt mer balanse. Hva er oppskriften? Hvordan skal man kunne klare å gjøre de riktige tingene, til rett tid? Og ikke minst, hvordan skal man klare å holde balansen mellom spenning og hverdag? Et forhold er mye bare ved kjærligheten, men det tapper seg fort om det er for rutinert. Det er såklart mye mer. Gjør man for mye av en ting, kan det bryte balansen. Jeg tror dere skjønner poenget mitt? Jeg er interessert i å sette opp en slags "fasit" på hvordan en skal oppføre seg i et forhold, og til dette trenger jeg deres hjelp. Kom med innspill! Listene - - -- Endret 18. mars 2009 av AnaXyd Lenke til kommentar
Loffer Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Han lar kvinnen gjøre alt husarbeidet. Lenke til kommentar
FeRu Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Å prøve å sette opp en fasit over dette er ærlig talt fåfengt. Alle er forskjellige og alle reagerer forskjellig på ting, derfor vil en guide som dette være mer til besvær enn hjelp Lenke til kommentar
Raijin Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Ved å stille spørsmålet "Hvordan man skal oppføre seg i et forhold" slår man med en gang inn på tøffelsporet. Man trenger ikke å finne en fasit for så å følge den til punkt og prikke. Da er man ikke seg selv. Ønsker du ikke at din partner skal være tiltrukket av den DU er? Et godt forhold handler om likeverdighet, respekt og kommunikasjon. Dere er begge likeverdige, dere respekterer hverandres behov og at dere er selvstendige personer og dere kommuniserer åpent: Slik unngår dere at småting plager dere og baller på seg. Mine tanker: Vær deg selv. Tilfredsstill først deg selv, så menneskene rundt deg Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 18. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2009 Hmm, kanskje det var en dårlig idè alikevel.. Det er ihvertfall ikke alle som veit hva de skal gjøre og ikke gjøre i ulike situasjoner, deriblant meg. Men ja, det å være seg selv er jo det beste, men kan vi ikke liste opp noen stikkord for det? Lenke til kommentar
Raijin Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Dette er gull: Vit hva du vil Hvordan du skal oppnå det og HVORFOR du vil det. Lenke til kommentar
brutal_mann Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Vær deg selv fra starten av. Vær direkte. Vær åpen. Om det ikke funker så er ikke forholdet verdt å ta vare på uansett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå