dim3 Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 jeg bygger min første pc... har satt sammen alt som det skal være men det kommer ikke no bilde på skjermen.... har prøvd flere skjermkort og flere skjermer.. kan noen hjelpe meg? Lenke til kommentar
Lch Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 AGP-slotten er en vrien nøtt når den er er ny. Vær 100% sikker på at kortet står helt i, og vær 100% sikker på at kablingen er helt i. Du får ingen piping ved oppstart? Maskinen kommer seg forbi POST? Lenke til kommentar
dim3 Skrevet 24. april 2003 Forfatter Del Skrevet 24. april 2003 jeg får ikke no feil melding når den starter... og kortet står ordentlig i Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 Viftene starter, og hdd'ene lager vel lyd? Lenke til kommentar
SilverCRX Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 Du må nesten forklare alt steg for steg. Det finnes lyd-koder for hva som er galt under oppstarten. Vanligvis skal du høre ett enkelt pip når du starter maskinen. Hvis prosessoren ikke fungerer /montert feil, vil du ikke få noen pip. Hvis skjermkortet ikke fungerer vil du høre mange pip med korte mellomrom. Hvis minnet ikke fungerer vil du høre ett langt pip (syns jeg å huske) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå