Gå til innhold

Hodetelefon for rundt 1000-lappen


Anbefalte innlegg

Heisann!

 

Har begynt å lete etter en hodetelefon jeg kan bruke til min apple ipod nano 4g.

Budsjettet ligger på rundt 1000NOK. Men helst på eBay til rundt 500..

De må vere komfortable, god lyd, lukkede OG ikke for store, altså at jeg ikke på en måte stikker meg ut med dem og gjerne sammenleggbare.

 

Setter stor pris på hjelp og veiledning!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

PXC-250 er vel i teorien bare en PX200 med noise gard , så her får du ikke noe mer lyd for penga en det PX200 koster , og kansje enda litt dårligere med noise gard slått på. så det er jo opp til deg hvor vikktig aktiv støy redusering er , her får du nok lang bedre headphone for penga om du dropper den aktive støydempingen :)

Lenke til kommentar

Av de hodetelefonene som er nevnt har jeg bare erfaring med AKG K450, som jeg for tiden bruker og jeg er så langt svært fornøyd. For de som er opptatt av bass så er den god ettersom putene, som er svært komfortable, sitter godt og dekker for ørene. De faller ikke av så lette som visse hodetelefoner, ettersom de sitter godt på hodet. En venn av meg er selv et stor Sennheiser fan, men han mente selv at AKG K450 var svært gode og vurderer nå å kjøpe dem selv. Jeg kan ikke uttale meg om de andre alternative dine, men K450 er et kvalitetsvalg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...