treningsnarkoman Skrevet 18. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2009 Heisann! Har begynt å lete etter en hodetelefon jeg kan bruke til min apple ipod nano 4g. Budsjettet ligger på rundt 1000NOK. Men helst på eBay til rundt 500.. De må vere komfortable, god lyd, lukkede OG ikke for store, altså at jeg ikke på en måte stikker meg ut med dem og gjerne sammenleggbare. Setter stor pris på hjelp og veiledning! Lenke til kommentar
treningsnarkoman Skrevet 18. mars 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. mars 2009 Hva tror dere om denne: Sennheiser PXC 250 Hva tror dere? Lenke til kommentar
treningsnarkoman Skrevet 19. mars 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. mars 2009 Har også sett på sennheiser PX200. Hva vil vere best til min ipod uavhengig av pris? Lenke til kommentar
treningsnarkoman Skrevet 19. mars 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. mars 2009 Slik det ser ut nå, står det mellom følgende: Sennheiser PXC250 Sennheiser PX200 AKG K450 Hvem er best her UAVHENGIG av pris? Ver så snill HJELP! Lenke til kommentar
treningsnarkoman Skrevet 21. mars 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. mars 2009 Bump Lenke til kommentar
Duckhunter Skrevet 21. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2009 Hei, Har bare erfaring med K450, men er i alle fall veldig fornøyd med dem. Eneste minuset er at der den utbyttbare kabelen kobles i headsettet stikker den ut og kommer borti klær og sånt. Lenke til kommentar
treningsnarkoman Skrevet 21. mars 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. mars 2009 (endret) Er veldig interresert i komforten på de. Hvordan er den? Er den like god dersom du beveger deg? Men hvordan tror du K450 er sammenlignet med PXC-250? PXC-250 er jo dyrere og skal jo da i utgangspunktet vere bedre? Endret 21. mars 2009 av treningsnarkoman Lenke til kommentar
treningsnarkoman Skrevet 23. mars 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. mars 2009 bump Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 23. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2009 PXC-250 er vel i teorien bare en PX200 med noise gard , så her får du ikke noe mer lyd for penga en det PX200 koster , og kansje enda litt dårligere med noise gard slått på. så det er jo opp til deg hvor vikktig aktiv støy redusering er , her får du nok lang bedre headphone for penga om du dropper den aktive støydempingen Lenke til kommentar
treningsnarkoman Skrevet 25. mars 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. mars 2009 Noise garden tar vell litt plass også? Noen som har dimensjonene på noise garden? Vil du få plass til noise garden i lomma? Er det stor forskjell på om du har støydempingen på eller av (px200)? Lenke til kommentar
B25S Skrevet 25. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2009 Hvorfor vil du ikke heller kjøpe deg øreplugger? Lar deg få dypere lydbilde og bass. Lenke til kommentar
treningsnarkoman Skrevet 26. mars 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. mars 2009 Noise garden tar vell litt plass også? Noen som har dimensjonene på noise garden? Vil du få plass til noise garden i lomma?Er det stor forskjell på om du har støydempingen på eller av (px200)? Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 2. april 2009 Rapporter Del Skrevet 2. april 2009 Jeg har selv Sennheiser CX300 til iPoden min; disse har god lyd, er komfortable (så fort man blir vant til in-ear plugger ), diskré og du hører ikke noe utenfra (jeg spaserer over Puddefjordsbroen i Bergen hver dag og hører bare musikk). Lenke til kommentar
Zlash92 Skrevet 2. april 2009 Rapporter Del Skrevet 2. april 2009 Av de hodetelefonene som er nevnt har jeg bare erfaring med AKG K450, som jeg for tiden bruker og jeg er så langt svært fornøyd. For de som er opptatt av bass så er den god ettersom putene, som er svært komfortable, sitter godt og dekker for ørene. De faller ikke av så lette som visse hodetelefoner, ettersom de sitter godt på hodet. En venn av meg er selv et stor Sennheiser fan, men han mente selv at AKG K450 var svært gode og vurderer nå å kjøpe dem selv. Jeg kan ikke uttale meg om de andre alternative dine, men K450 er et kvalitetsvalg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå