Turtlis Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Jeg er på utkikk etter nettsteder hvor de selger sko. Da mener jeg kule sko(støvletter, pumps, høyhæl osv), til dame ! Helt rimelige sider. Jeg er ikke interessert i å kjøpe meg sko til 100 dollar. Da går jeg heller i skobutikken her hjemme Lenke til kommentar
Eriqo Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Jeg er på utkikk etter nettsteder hvor de selger sko.Da mener jeg kule sko(støvletter, pumps, høyhæl osv), til dame ! Helt rimelige sider. Jeg er ikke interessert i å kjøpe meg sko til 100 dollar. Da går jeg heller i skobutikken her hjemme www.asos.com Der har de utrolig mange stilige sko, til en billig penge! Skoene har veldig god kvaltitet, til tross for prisen! Jeg har noen par jeg har kjøpt derfra, billig og er strålende fornøyd! Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 18. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2009 (endret) Nåja.. Prisene er ganske stive ser jeg Svært få sko mellom 20 og 30 dollar. Jeg kjøper heller et par sko fra Bianco, enn å bestille sko til 70 dollar + frakt + toll. men igjen, Asos har flere dyre merker, som feks Steve Madden. Endret 18. mars 2009 av Turtlis Lenke til kommentar
4FrntSTL Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Jeg er på utkikk etter nettsteder hvor de selger sko.Da mener jeg kule sko(støvletter, pumps, høyhæl osv), til dame ! Helt rimelige sider. Jeg er ikke interessert i å kjøpe meg sko til 100 dollar. Da går jeg heller i skobutikken her hjemme www.asos.com Der har de utrolig mange stilige sko, til en billig penge! Skoene har veldig god kvaltitet, til tross for prisen! Jeg har noen par jeg har kjøpt derfra, billig og er strålende fornøyd! Hun ville ha billig og du drar opp med asos.com? Hvorfor ikke bare ramse opp alle nettbutikker med gensere til 1000 kroner og sko til 1500.. Bra jobba : ) Hvis du har lyst på billig sko til en rimelig penge burde du sitte på ebay.com. Der finnes det masse billig Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 18. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2009 (endret) Ebay har masse fint Surfer ofte der. Jeg tenkte meg på en nettside hvor jeg kan kjøpe meg flere par sko, samtidig edit; mange synes faktisk et par sko til tusen kroner er billig Endret 18. mars 2009 av Turtlis Lenke til kommentar
Eriqo Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Jeg nevnte Asos, fordi de HAR billige sko. De har også dyre. Men hvis du tenker på sko til en såpass billig penge (20-30$), så er kanskje ikke Asos rett sted. GREITT! Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 18. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2009 (endret) De har seks billige Jeg sorterte nemlig etter pris. hehe. www.gojane.com Den siden hadde dritkule sko, her før jul. dessverre ble det litt skjærings, og jeg fant ut at skoa jeg ville ønske meg til jul ikke kom fram i tide. Så jeg la det litt på is. Når jeg skulle bestille, var SELVFØLGELIG de jeg ønska meg mest, borte De sier at www.lillevinkelsko.no er bra og billig. edit; de er ikke fult så billig. men har rimelig sko på tilbud Endret 18. mars 2009 av Turtlis Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 asos hadde rimligere ting før hvis jeg ikke husker feil. Men det er det så mange "serriøse" nettbutikker som selger sko til 150-200nok da? Annet enn ebay da så klart. Lenke til kommentar
sandydandy Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Sjekk forever21.com Varierer litt hva de har inne, men du kan finne mye bra der. De skoene jeg har derfra er heller ikke av dårlig kvalitet, og de er gode på. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 18. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2009 asos hadde rimligere ting før hvis jeg ikke husker feil.Men det er det så mange "serriøse" nettbutikker som selger sko til 150-200nok da? Annet enn ebay da så klart. Tenkte litt mer på utlandet jeg nå da gojane.com har mange sko til 20-30 dollar. Jeg har sett flere av deres sko, på andre nettsteder, til det dobbelte. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 (endret) Tenkte litt mer på utlandet jeg nå da gojane.com har mange sko til 20-30 dollar. Jeg har sett flere av deres sko, på andre nettsteder, til det dobbelte. 20-30 dollar er 150-200nok, tenkte bare å sette det i ett litt greiere perspektiv. Er litt i tvil ang kvaliteten. Endret 18. mars 2009 av GnoMiz Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 18. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2009 (endret) Skjønner. Usa er generelt billigere når det kommer til sko. Hvertfall enkelte nettsteder, og det er de jeg er ute etter å finne Venninna mi har flere sko fra gojane, og kvaliteten er meget bra. Ikke 1000 dollar bra, men de funker helt fint Endret 18. mars 2009 av Turtlis Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Selger masse billige sko blant annet her: http://www.ellos.no/ http://nelly.com http://www.lillevinkelsko.no/ http://www.laredoute.no De fleste av disse er også norske nettsider. Så man slipper toll osv. Lenke til kommentar
kaolla89 Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 sverger til ebay altså. leter du grundig kan du fort finne noe bra og billig. mye brukt og. fra de fleste butikker kombinerer de frakt og da. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 20. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2009 Jeg har funnet mye fint på Ebay. Nå gjenstår det bare å snakke lommeboka mi Lenke til kommentar
Gjernesi Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Er et par meget fine og rimelige sko hos www.pumpsstore.no Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Sko til 150kr...? Frakten Fra US koster 150 kr. Lenke til kommentar
spiil Skrevet 4. oktober 2016 Del Skrevet 4. oktober 2016 (endret) http://dresslily.com Veldig bra, med gode priser! De har billige klær og også litt mer kostbare merkevarer. Endret 23. april 2018 av spiil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå