Gå til innhold

Musikk: Cover av Poker Face (Lady GaGa)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann!

Jeg og en kompis har laget en litt heavier versjon av vår alles "Poker Face"!

Sjekk ut låta her:

Dette er selvfølgelig bare for fun! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Brilliant... Betraktelig bedre enn mange av de offisielle remixene. Synes det er merkelig at ingen har remixet vekk det teite refrenget enda.

Min utfordring til dere; Lovegame...

Endret av radivx
Skrevet (endret)

Takker for alle svar! :)

MP3 ligger :her:

edit:

xBoffen, jeg kan laste opp de to nyeste ES-låtene på megaupload. Vi holder på med en ny låt + at vi rerecorder "hydraphobia" og "where escape.." atm, så vi skal fjerne de gamle opptakene av dem!

Endret av razh0r
Skrevet (endret)

Sist jeg hørte denne satt jeg i en bil ftw.

...og det var den første gangen jeg hørte den.

Endret av Requi
Skrevet

Kommer ikke over hvor genial den egentlig er! Bra jobbet! Takk for MP3 og, brukte mp3 fra youtube saker, men blir ikke like bra lyd på den måten!

Skrevet (endret)

Haha, jævlig bra!

Godt gjennomført :)

Edit: Wait.. Beskrivelsen av sangen hadde et høyt innhold av "tan", og jeg ser du er fra Trondheim. Spilte du/dere på UKM på Isak, og var sangen noe med "tan"?

Endret av -B.
Skrevet (endret)

Kommer ikke heeelt over hvor bra denne coverlåta er, både i partiene der dere følger originalen ganske tett, men også (og viktigere) der dere legger til egne elementer og, etter min mening, løfter låta. 2:46 og utover i ca et halvt minutt er epic :D

Endret av svinepelz
Skrevet

Takker for god respons alle sammen! :) Vi hadde det veldig moro da vi holdt på med låta, det skal være sikkert!

svinepelz: Ja, vi måtte jo legge på egne partier, da originallåta er ganske kjedelig, imo. :)

-B.: Vi holder til i Trondheim ja, dog ingen av oss spilte på UKM. Er vel blitt et slang å kalle alt "tan" her i byen, kan du si. :b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...