Gå til innhold

Hvordan vite om en vare på ebay er fake?

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg ser nå etter hodetelefoner, og ser spesielt etter noen som heter Sennheiser CX300.

Når jeg søker etter de på ebay, får jeg opp masse treff:

http://shop.ebay.com/items/__sennheiser-cx...br=1&_pgn=1

De billigste ligger helt nederst på siden, da de øverste treffene er sånne dotter man har utenpå ørepluggene.

Her er for eksempel et tilbud som ser fristende ut. Men er de så billige? Er det fake? Her hjemme koster de litt over tre hundre! Og det er jo gratis frakt og alt!

Undrende hilsen

Arne

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

I den lenken du gir oss nederst, er det jo en som spørr om akkurat det du lurer på.

Q:Is this authetic/original SENNHEISER? Thanks! Mar-12-09

A: Darling stuffwantedott: Hello! This is the OEM, but the sound quality was very good and the high-elastic linear reasonable price! If you want the original $ 29.99 required, are a full set of sealed packaging, if there are other questions, please tell me, I will assist you, very thanks!

Jeg er ikke i stand til å tyde det svaret fullt ut, men kanskje du er det? Uansett, det heter jo gjerne at dersom noe er for godt til å være sant, så er det gjerne akkurat det.
Lenke til kommentar

Det var litt vanskelig å tolke ja.

Slik jeg ser det, kan det se ut som om det er de samme hodetelefonene bare en "bulk"-versjon der selgeren ahr mottatt et stort kvantum med ørepropper uten original innpakning, bare med den lille posen utenpå? FInt om noen andre vet mer! :)

Lenke til kommentar

Hvor stor forskjell tror du det er i lydkvalitet? Mulig jeg er litt gjerrig, men har problemer med å forstå at noen betaler over dobbelt så mye for å få det helt ekte. Mange ganger er jo kopiene nesten like gode.

Lenke til kommentar

Pluggene scorer hvertfall ganske mye bedre enn lignende plugger fra creative osv, jeg fikk inntrykk av at de er produsert med samme design. Men sennheiser kvalitetssjekker visst pluggene.

Det er bare det at jeg vil ha originalen, slik at jeg slipper å lure på om jeg får det jeg vil ha eller ikke.. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...