Glassflasken Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 hei, jeg er en gutt på 13 åg som er 160 høy og 48 kg. jeg vil ha ett bra brett som tåler litt. kan ikke mer en ollie og pop shov it ;D noe å anbefale, (vil helt kjøpe samlet) og ikke bruke så mye penger. Lenke til kommentar
Svampebob Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 ville kjøpt disse delene og satt sammen selv Deck: http://boardshop.no/sider/produkt.asp?id=5752 Trucks: http://boardshop.no/sider/produkt.asp?id=5675 Hjul: http://boardshop.no/sider/produkt.asp?id=784 Og her finner du noen kule lagre som passer til 50mm hjul, er sikkert bare til å sende mail til boardshop og spørre de om hva som passer http://boardshop.no/sider/butikk.asp?rekur...93&niv2=240 Lenke til kommentar
iqlizer Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Stikke innom den lokale skatebutikken å sette sammen et brett selv, går bra det for 2000kr. Spør dem på butikken hva de mener er et bra brett for deg, m.t.p størrelse osv. Lenke til kommentar
Glassflasken Skrevet 20. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2009 ok. men jeg vil ha hjul som gjør att det ikke durrer når jeg kjører (at jeg ikke ser firedobbelt liksom). sett på dette (har ikke skatet mye før) hjul : Må først finne ut hvor mange millimeter som er lurt å ha (jo større mm jo mindre during?) truckere: http://www.50-50.no/index.cgi?pid=79421 DECK: http://www.50-50.no/index.cgi?pid=79026 kulelager: http://www.50-50.no/index.cgi?pid=79374 ' bra ? noe mer jeg trenger? takk .) Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 (endret) stikk innom den skatebutikken på arkaden i oslo, husker ikke hva den heter, og se på brett der, jeg kjøpte minilogo brett, eller noe sånt, funker greit, husker ikke hva det kosta, men var hvertfall under 2000 tips: hvis du skal til statene eller utlandet, kjøp med deck derfra, grisebillig Endret 20. mars 2009 av simster Lenke til kommentar
Svampebob Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Er ikke sikkert han bor i oslo da. Lenke til kommentar
Glassflasken Skrevet 20. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2009 ål i hallingdal Lenke til kommentar
haakl Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 kjøp et sånt de har under disken på flip her i hønefoss... et sånt lite med masse stæsj som følger med... bare 199 kr elns.. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Jeg kjøpte meg flott brett fra Amnesty International, og fikk satt på truckere, hjul og griptape i skatesjappa på Arkaden i Oslo. What's up, eller hva det heter der. Kom på rundt 1700,- til sammen, og det er et sabla ålreit skateboard, altså Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Jeg kjøpte meg flott brett fra Amnesty International, og fikk satt på truckere, hjul og griptape i skatesjappa på Arkaden i Oslo. What's up, eller hva det heter der. Kom på rundt 1700,- til sammen, og det er et sabla ålreit skateboard, altså var det den het ja, der jeg skaffa mitt. Lenke til kommentar
Monkeyboy Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 (endret) Jeg kjøpte meg flott brett fra Amnesty International, og fikk satt på truckere, hjul og griptape i skatesjappa på Arkaden i Oslo. What's up, eller hva det heter der. Kom på rundt 1700,- til sammen, og det er et sabla ålreit skateboard, altså Drittøft! Takk for tipset. Da blir det skating med litt ekstra god samvittighet når sesongen begynner. Det er forresten to skatesjapper på Arkaden, den ene er What's up og den andre er Jean TV. edit: Bjørn Gulbrandsen som er en av skaterene til Activist/Amnesty er forresten daglig leder på Jean TV. Han pleier å gi meg litt rabatt når jeg kjøper sko der. Endret 24. mars 2009 av Monkeyboy Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Jeg kjøpte meg flott brett fra Amnesty International, og fikk satt på truckere, hjul og griptape i skatesjappa på Arkaden i Oslo. What's up, eller hva det heter der. Kom på rundt 1700,- til sammen, og det er et sabla ålreit skateboard, altså Drittøft! Takk for tipset. Da blir det skating med litt ekstra god samvittighet når sesongen begynner. Det er forresten to skatesjapper på Arkaden, den ene er What's up og den andre er Jean TV. edit: Bjørn Gulbrandsen som er en av skaterene til Activist/Amnesty er forresten daglig leder på Jean TV. Han pleier å gi meg litt rabatt når jeg kjøper sko der. jean TV er gått konk så det ut til, var innom der for litt sia, butikken var ikke der lenger. Lenke til kommentar
Gjest Medlem-148998 Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Jeg kjøpte meg flott brett fra Amnesty International, og fikk satt på truckere, hjul og griptape i skatesjappa på Arkaden i Oslo. What's up, eller hva det heter der. Kom på rundt 1700,- til sammen, og det er et sabla ålreit skateboard, altså Drittøft! Takk for tipset. Da blir det skating med litt ekstra god samvittighet når sesongen begynner. Det er forresten to skatesjapper på Arkaden, den ene er What's up og den andre er Jean TV. edit: Bjørn Gulbrandsen som er en av skaterene til Activist/Amnesty er forresten daglig leder på Jean TV. Han pleier å gi meg litt rabatt når jeg kjøper sko der. jean TV er gått konk så det ut til, var innom der for litt sia, butikken var ikke der lenger. Hehe, den er flytta til etasjen over Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Jeg kjøpte meg flott brett fra Amnesty International, og fikk satt på truckere, hjul og griptape i skatesjappa på Arkaden i Oslo. What's up, eller hva det heter der. Kom på rundt 1700,- til sammen, og det er et sabla ålreit skateboard, altså Drittøft! Takk for tipset. Da blir det skating med litt ekstra god samvittighet når sesongen begynner. Det er forresten to skatesjapper på Arkaden, den ene er What's up og den andre er Jean TV. edit: Bjørn Gulbrandsen som er en av skaterene til Activist/Amnesty er forresten daglig leder på Jean TV. Han pleier å gi meg litt rabatt når jeg kjøper sko der. jean TV er gått konk så det ut til, var innom der for litt sia, butikken var ikke der lenger. Hehe, den er flytta til etasjen over det forklarer litt, hehe Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Drittøft! Takk for tipset. Da blir det skating med litt ekstra god samvittighet når sesongen begynner. Det er forresten to skatesjapper på Arkaden, den ene er What's up og den andre er Jean TV. edit: Bjørn Gulbrandsen som er en av skaterene til Activist/Amnesty er forresten daglig leder på Jean TV. Han pleier å gi meg litt rabatt når jeg kjøper sko der. Yeeaah, de har superfine brett med mening Dæven, da skulle jeg stikki opp på Jean TV og fått Activist-mannen til å fikse Actvist-brettet, da. Isj. Men super service på What's Up, altså Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå